Antena Căutare

Udrea PROmoveaza REGIO pentru 1,5 milioane de euro

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, condus de Elena Udrea, achizitioneaza servicii de realizare a unei campanii media tv pentru promovarea REGIO – Programul Operational Regional. Valoarea estimata a contractului fara TVA este de 6.048.387,09 de lei (echivalentul a circa 1,5 milioane de euro).


Pro TV, potrivit audientelor furnizate de GfK Romania. De altfel, trustul PRO a fost preferat de Elena Udrea si in urma cu doi ani, cand Ministerul Turismului a atribuit organizarea concertelor de 1 Mai de pe litoral tot firmelor din MediaPro.

Scopul campaniei consta in informarea publicului general, de peste 18 ani, din mediul urban, cu studii medii si superioare din toata tara cu privire la implementarea proiectelor finantate prin REGIO si a rezultatelor aduse de implementarea acestora. Contractul se va incheia pe o perioada de sapte luni, insa reportajele tv vor fi difuzate incepand cu luna septembrie 2011 timp de 10 saptamani.

"Astfel, timp de 10 de saptamani vor fi prezentate 40 de proiecte Regio. In acest sens, se vor realiza 40 de reportaje tv (cate unul pentru fiecare proiect in parte), care vor fi difuzate cel putin o data in prime time si reluate a doua zi in extra prime time. In fiecare zi va fi difuzat cate un reportaj diferit si se va asigura un minim de 2.000 TRP", potrivit caietului de sarcini. Reportajele vor fi difuzate in prime time luni, marti, miercuri si joi si vor fi reluate in extra prime time a doua zi, respectiv marti, miercuri, joi si vineri. Intervalul orar va fi acelasi pentru toate reportajele difuzate si se va stabili intre orele 19:00 si 23:00. Durata unui reportaj va fi intre 2 minute si 45 de secunde si 3 minute, respectand regulile de identitate vizuala ale POR.

Furnizorul selectat in urma prezentei proceduri va asigura toate serviciile necesare realizarii si difuzarii reportajelor tv (documentare si redactare continut informativ, filmari pe teren, editare audio-video, grafica, animatii, ilustratii video, prezentare, spatiu difuzare etc.), in formatul agreat cu MDRT.

Ofertantul trebuie sa propuna si sa prezinte un titlu pentru toata campania si un concept al prezentarii informatiilor, precum si postul tv ales pentru difuzarea campaniei. Nerespectarea acestor conditii, separat una de cealalta, atrage automat descalificarea ofertantului.

sursa:Jurnalul

Rompetrol a scumpit benzina cu 7 bani/litru. Motorina, mai ieftina cu 3 bani/litru... Numarul autorizatiilor de construire pentru cladiri rezidentiale a scazut cu 3%...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia)
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia) Marti, 30.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x