Marele Premiu al Principatului Monaco, difuzat ieri la Antena 1 s-a impus ca lider de audienţă, într-o competiţie în care Charles Leclerc a plecat din pole-position şi a condus întrega cursă, pentru a-şi trece în palmares a şasea victorie din carieră.
Formula 1, lider de audienţă cu Marele Premiu al Principatului Monaco.
Românii au urmărit în număr foarte mare cursa de pe circuitul de la Monaco, aceasta impunându-se ca lider de audienţă.
Astfel, conform datelor oferite de Kantar Media, în intervalul 15.55 – 18.49, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, Antena 1 a înregistrat 3.2 puncte de rating şi 17.6% cotă de piaţă, urmată de Pro Tv cu 2.1 puncte de rating şi 11.3% cota de piaţă.
Ierarhia se păstrează şi la nivelul publicului comercial masculin cu vârste cuprinse între 21-54 de ani, unde cursa de la Monaco a dominat clasamentul, cu 4.7 puncte de rating şi 23.5% cota de piaţă, urmată de programul oferit atunci de Pro TV cu 1.7 puncte de rating şi 8.7% cota de piaţă.
Iuliana Pepene a trăit live experienţa Marelui Premiu de la Monaco.
Ea a testat circuitul înaintea piloţilor la volanul unui automobil de stradă Ferrari, a descoperit francezi îndrăgostiţi de România şi fani ai lui Ilie Năstase şi a văzut de aproape vedetele venite la boxe să admire maşinile de F1.
Fenomenul Formula 1 continuă începând din 7 iunie, cu Marele Premiu al Canadei.
Toate etapele competiţiei Formula 1, Formula 2 şi Formula 3 pot fi urmărite integral pe platforma AntenaPLAY.
Antena este casa Formulei 1 în România pentru următorii 3 ani.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-ul 21-54 Urban, Barbati 21-54 Urban
Perioada 26 mai 2024