Anunțul făcut de NASA în urmă cu puțin timp! Un asteroid uriaș va trece pe lângă planeta noastră, pe 31 octombrie

Descoperit în urmă cu trei săptămâni, un asteroid de mari dimensiuni va trece la mică distanță pe lângă Terra, sâmbătă, 31 octombrie, iar fenomenul inedit va fi studiat atent de oameni de știință.

Conform specialiștilor, asteriodul, denumit 2015 TB145, are un diametru de până la 400 de metri și va trece pe lângă planeta noastră cu viteza de 35 km/s, în după-amiaza de Halloween, în jurul orei 17.00 GMT.

Mai mult de atât, cercetătorii estimează că acesta se va apropia până la aproximativ 480.000 de kilometri de Terra - o distanţă puţin mai mare decât aceea dintre Pământ şi Lună, dar relativ apropiată de aceasta prin prisma dimensiunilor cosmice.

În urma acestui eveniment, astronomii speră să obțină cât mai multe imagini cu diverse dispozitive de tip radar şi să efectueze tot felul de măsurători pentru a aflat cât mai multe detalii despre forma, dimensiunile, structura şi formele de relief de la suprafaţa acestui asteroid.

Mama a ajutat-o să slăbească. S-a căsătorit cu cel mai bogat băiat din Suceava după ce a reuşit să slăbească !... Ai un model vechi de Nokia? Iată unde îl poţi VINDE cu 4.000 de RON...