Timbrele cu brandul turistic al Romaniei au fost rescoase pe piata. "Am asteptat sa avem ok-ul de la Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului pentru a reintroduce la vanzare marcile postale Romania - Gradina Carpatilor. Timbrele au fost retrase de la vanzare in aceeasi zi in care au fost introduse, din cauza problemelor care au aparut cu privire la frunza utilizata ca logo", ne-a explicat Catalina Ionescu, director de marketing al Romfilatelia.
Romfilatelia a utilizat marcile verbale "Gradina Carpatilor" si "The Carpathian Garden" si logourile adiacente acestora fara a plati ceva catre MDRT. "Editia filatelica a fost lansata la data de 29 iulie 2010, cu ocazia lansarii brandului de turism al Romaniei. MDRT a pus la dispozitia Romfilatelia marcile verbale si logo-urile prevazute, cu titlu gratuit; nici un ban din bugetul MDRT nu a fost folosit in acest scop.
Pana in acest moment, elementele vizuale ale brandului de turism al Romaniei nu au fost modificate, iar Romfilatelia nu este obligata sa produca produse filatelice cu elementele brandului de turism", precizeaza reprezentantii MDRT. Catalina Ionescu a spus ca nu a mai facut nici un anunt cu privire la reintroducerea acestor marci postale la vanzare, informatia circuland printre filatelisti. Daca marcile postale nu erau repuse in vanzare, atunci timbrele care fusesera vandute in cele cateva ore in care au fost comercializate la data de 29 iulie ar fi capatat o valoare foarte mare.
continuarea art pe Jurnalul.ro