Antena Căutare

Romanii critica dur afirmatiile lui Laszlo Tokes referitoare la autonomia Tinutului Secuiesc

Decizia Curtii Internationale, cu privire la independenta Kosovo, i-a dat idei lui Laszlo Tokes. Vicepresedintele Parlamentului european spune ca acelasi lucru ar fi posibil si in Tinutul Secuiesc si a cerut autonomie in aceste teritoriu. Romanii nu au ramas indiferenti la declaratiile pastorului, dovada o stau si sutele de mesaje trimise la "Tema Zilei" de la Observator.

"Eu nu am vorbit in esenta despre autonomia din Catalunia, in fiecare tara din lume unde exista autonomie acestea sunt diferite, noi nu copiem modelul catalan, eu am vorbit strict despre acea posibilitate de a iesi in strada in mod legal, demonstrand pentru autonomie daca ar fi cazul si ar fi necesar. Nu am intrat in esenta autonomiei catalane si nici nu doresc sa exemplific dorinta noastra de autonomie prin modelul din Catalunia"

Tema Zilei

Problema cred ca nu ati inteles-o fratilor, nu ungurii vecini nostri,colegii nostri de serviciu, oamenii simpli ca si noi vor asta, ci anumiti oameni asa zisi politici care vor putere , preamarire , functii de raspundere, banii publici pe mana lor, pe astia trebuie sa-i puneti la stilpul infamiei, sa-i aratati cu degetu , sa aruncati in ei cu oua clocite si cu rosii stricate. Dar voi nu doar latrati cu " moarte" " ura" bla bla bla bla. Nu ati facut nimic 20 de ani, ati lasat o formatiune etnica pe nume UDMR sa se autointituleze PARTID. Voi ati dat acordul sa intre in Parlamentul Romaniei lui Tokes, Borbeli si gasca. De ce va mirati astazi ca ei vor preamariri, cand in viata de toate zilele nu mai reprezinta nimic pentru comunitatea lor. Nu vedeti ca Guvernul va indreapta atentia spre ei prin presa, ca el sa mai rasufle, sa-si poata implementa ineptiile in tara - TEO

Nu o sa fie niciun razboi cu ungurii, cum nici pe astia de la putere nu am fost in stare sa ii luam de guler pentru ca ne au adus in halul asta de saracie. Suntem doar niste pagali care stim doar sa dam din gura,si cand trebuie sa ne unim, ne facem ca avem treaba si ne raspandim care incontro. Daca ungurii ne iau Tinutul Secuiesc, ne meritam soarta, nu am fost uniti niciodata si nici nu vom fi. Bine ca sunt 50% grecoiaca. Sunt mandra de asta - PINK PANTER

Lumea tinde in ziua de azi la constituirea unor grupari administrative din ce in ce mai mari! Unii pomenesc stuctura federativa a Germaniei. Nu stiti despre ce vorbiti; un parlament pt. fiecare Land, si intreaga administratie aferenta! Romania n-ar avea destui bani pt. asa ceva! Romanul aude el ceva si o da pe goarna fara sa o mai treaca printre urechi! Va lasati dusi de nas de Guvern care vrea sa indrepte atentia populatie spre alte subiecte decit reducerile de salarii si pensii si mai ales faptul ca Voiculescu a depus in parlament o motiune de suspendare a presedintelui tarii! In toate tarile limitrofe Ungariei se intampla acelasi lucru si oamenii isi vor pierde rabdarea si le vor da maghiarilor un sut si se va face liniste. Prea sunt ingamfati si obraznici - Ciocaneanu

Citesc suparat cum povestea asta despre autonomie s-a transformat intr-o cearta intre romani...banateni, ardeleni, moldoveni. Maghiarii zambesc pe sub mustata (cei care stiu cat de cat romaneste...) cand citesc comentariile voastre, romani dragi. Nu mai traiesc in Romania de vreo 10 ani, dar niciodata nu ma voi putea detasa de problemele tarisoarei mele. Un "NU" hotarat autonomiei ! Fara sange verde baut, nu de altceva, dar nu cred ca mi-ar placea - Alex Chi

Eu sunt din Timisoara si m-am saturat ca din tot PIB-ul si taxele din judetele din vestul si centrul tarii care produc ceva in tara asta. Taxele se duc la mitici pe spagii si la moldoveni si olteni care, hai sa fim seriosi, erau prapaditit si nu lucrau nici innainte sa la le ia apele tot, autonomie teritoriala ca la nemti vad ca lor nu le-au(organizarea pe landuri) stricat ce ne tot tragem unii dupa altii ideologia socialista. Secuii vor treaba lor la cati is si cat produc nu influenteaza cu nimic, dar va produce un precedent si vom putea scapa si noi Banatenii si Ardealul si Transilvania de mitici - Roby

Din start nu sunt de acord cu ceea ce vor ungurii, si asa cand mergem pe Lacul Rosu de exemplu nu vorbesc romaneste. Ia auzi ma, nu stiti romaneste! Plecati fratilor in Ungaria si stati acolo! Sa aiba cate drepturi si cate autonomii avem noi romanii pe acest glob - adi77

Sunt din Harghita! Nu sunt de acord cu autonomia secuilor! Trebuie sa facem cate un stat pentru fiecare minoritate din Romania? Noi stim cum traim aici printre ei, daca le mai dam si autonomia, chiar n-o sa mai stie romaneste niciunul... deja uita ca traiesc in Romania..!!Deci sunt impotriva - Elena Haida

VEZI AICI SI ALTE MESAJE TRIMISE LA TEMA ZILEI DE LA OBSERVATOR!

Emil Boc: Guvernul analizeaza impozitarea suplimentara a averilor mari... Update / 5 persoane impuscate, una in stare grava la un miting PNTCD...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰