Începând de vineri, 18 iunie, pe Antena 1, un alt cunoscut al scenei de stand-up din România - Sorin Pîrcălab - asigură încălzirea pentru Stand-Up Revolution cu mini show-ul Warm UP, în care aduce alţi cunoscuţi ai comediei din România. Temele de discuţie sunt legate de noile marcaje de pe pachetele Durex, dar şi subiecte precum dragostea, diferenţe dintre femei şi bărbaţi sau superstiţiile românilor.
La Warm-UP, publicul îi va mai vedea pe Cristian Manolescu, Doru Ivanov, Alexandru Gheţan, Virgil Ciulin, Vlad Bieltz și Andrei Ungureanu.
Primele difuzări ale show-ului vor fi pe Antena 1, vineri 18 iunie (0:00) si duminică 20 iunie, de la 23:30.
Cele 10 pastile vor fi disponibile şi online, pe a1.ro şi pe cel mai urmărit canal din media românească de pe Youtube, iUmor.
Comedianții deja cunoscuți au fost provocați de Durex să aibă în focus trei mari criterii: Diametru, Lubrifiere, Grosime.
Sorin Pârcălab și Alex Mocanu – Despre grosime
Sorin Pârcălab l-a avut invitat de această dată pe Alex Mocanu cu care a dezbătut un subiect destul de mult discutat de-a lungul anilor: grosimea. Cât de importantă este ea?
Cei doi au adus diverse exemple și situații pentru a identifica dacă grosimea e importantă sau nu.
Citește și: Warm-Up, episodul 2. Sorin Pârcălab, în dialog cu Nae Nicolae: Despre lubrifiere și beneficiile sale
„Azi, invitat pe post de spectator, invitat și aplaudac, Alex Mocanu. Să discutăm despre grosime. Cu cât un material e mai gros, cu atât costă mai mult, că... e mai mult. Cumva, grosimea influențează absolut tot în viața noastră”, a început gazda, Sorin Pârcălab.
„Grosimea contează în cazul sporturilor extreme”, dă ca expemplu Alex Mocanu. „Nu îmi imaginez că sunt alpiniști care-și ating pioletul”, adaugă Sorin.
Iată că discuția nu s-a încheiat aici, iar dezbaterea a decurs în felul următor: „Unii mai sunt care își ating pioletul și sunt singuri și o fac, la munte”, spune Sorin, care a creat un moment de amuzament.
„Dar crezi că trec unul pe lângă altul și își mai verifică parapanta unul altuia?”, întreabă Sorin, continuând în același câmp lexical. „Poate că la sol se duc să și-o mângâtie”, mai accentuează el.
Citește și: Warm-Up, episodul 1. Sorin Pârcălab în dialog cu Bogdan Zloteanu: Cum iubesc femeile și cum iubesc bărbații
„Ce alte elemente sau obiecte crezi că depind vital de grosime?”, îl întreabă Sorin pe invitatul său, Alex Mocanu.
„Plasa de siguranță, asta mi-a venit în minte că oricum seamănă cu un prezervativ. Oricum și el e tot o plasă de siguranță, dacă stai să te gândești”, i-a răspuns Alex Mocanu.
Durex - “Găsește ce ți se potrivește”
Durex susține găsirea prezervativul potrivit în functie de 3 criterii și invită cumpărătorii să exploreze toată gama, sloganul fiind “Găsește ce ți se potrivește”.
La 25+ ani, într-o relație sau necăsătorit, ești în stadiul vieții în care te simți destul de încrezător în propria piele. Ai petrecut timp pentru a-ți da seama cine ești și ce îți place - de la mâncare, la haine, la hobby-uri și prin urmare, eștimai priceput în alegerile pe care le faci. Totuși, nu cumperi prezervative în același mod. Petreci foarte puțin timp pentru căutarea alternativelor, preferând să rămâi la o alegere de bază.
Atunci cand totusi incerci mai multe preservative, realizezi că povestea cu “Toate prezervativele sunt la fel” e istorie. Vei afla că există prezervative pentru toate situațiile, plăcerile, gusturile și chiar mărimile, din spusele profesioniștilor.
Dacă nu le-ai descoperit până acum, poate fi pentru că e posibil să nu fi căutat unde trebuia. Foarte puțini știu că prezervativele nu sunt doar o soluție de siguranță pentru a împiedica răspândirea bolilor cu transmitere sexuală sau pentru prevenirea unei sarcini nedorite.
Există prezervative special create pentru a îmbunătăți experiența sexuală. Pentru toți cei care se întreabă despre ce este vorba, Durex vine în ajutorul consumatorului prin introducerea unor noi simboluri pe ambalaj, ce îl vor ajuta pe consumator să își aleagă cu mai multă ușurință prezervativul potrivit.
În 2021, Durex are parte de un packaging redesign și vine în ajutorul cumparătorilor prin introducerea unor noi simboluri pe ambalaj, care arată diametrul, grosimea și gradul de lubriefere al prezervativelor din pachetul ales (DIAMETRU, LUBRIFIERE, GROSIME).