Începând de vineri, 18 iunie, pe Antena 1, un alt cunoscut al scenei de stand-up din România - Sorin Pîrcălab - asigură încălzirea pentru Stand-Up Revolution cu mini show-ul Warm UP, în care aduce alţi cunoscuţi ai comediei din România. Temele de discuţie sunt legate de noile marcaje de pe pachetele Durex, dar şi subiecte precum dragostea, diferenţe dintre femei şi bărbaţi sau superstiţiile românilor.
La Warm-UP, publicul îi va mai vedea pe Andrei Ungureanu.
Primele difuzări ale show-ului vor fi pe Antena 1, vineri 18 iunie (0:00) si duminică 20 iunie, de la 23:30.
Cele 10 pastile vor fi disponibile şi online, pe a1.ro şi pe cel mai urmărit canal din media românească de pe Youtube, iUmor.
Comedianții deja cunoscuți au fost provocați de Durex să aibă în focus trei mari criterii: Diametru, Lubrifiere, Grosime.
Sorin Pârcălab și Vlad Bieltz – despre superstiții
În acest episod, Sorin Pârcălab îl are ca invitat pe Vlad Bieltz și au ales un subiect destul de discutat ca temă de conversație. Ce înseamnă superstițiile și care ar fi acelea?
„Îl am invitat pe Vlad Bieltz, direct din Berceni și am ales ca subiect. „Superstiții la români”. De ce se numesc superstiții?”, îl întreabă el pe invitat.
„Că sunt unele lucruri pe care le știi și unele pe care le super știi.”, a fost răspunsul lui Vlad.
„Păi și nu se numesc supeștiții?”, a fost întrebarea ridicată de gazda Sorin.
„Nu aveau destule diacritice”, a fost explicația venită de la Vlad.
„Știi vreo superstiție legată de mâncare?”, îl întreabă Sorin.
„Da, că dacă ești actor nu trage mâncarea la tine”, a spus Vlad, sub formă de glumă. „Asta e dovedită”, a fost explicația lui Sorin.
„Actorii nu știu asta”, mai spune invitatul.
Întrebat de gazda mini-show-ului dacă el cunoaște vreo superstiție, Vlad îi oferă imediat un exemplu.
„Sarea să nu o arunci peste umăr că te cerți”, a fost exemplul de superstiție oferit de el.
„Și dacă arunci cu piper te împaci”, a mai continuat el.
Citește și: Warm-Up, episodul 5. Sorin Pârcălab, în dialog cu Doru Ivanov: Despre preludiu, la români
„Dacă spargi o oglindă ai 7 ani de ghinion. Dacă îi spargi oglinda lu gagică-ta nu mai are unde să se privească și te întreabă mereu: ție ți se pare că sunt grasă?”, îi oferă Vlad ca exemplu.
„Ai ghinion pentru că tu ai zis că arată bine?”, întreabă Sorin.
„Orice răspuns ai da este greșit”, îi spune Vlad.
Citește și: Warm-Up, episodul 4. Sorin Pârcălab, în dialog cu Andrei Garici: Cum să devii influencer în România
O altă întrebare a fost dacă există superstiții cu privire la prezervative. „Că nu e bine să le ții în portofel că se deteriorează”, a fost răspunsul lui Vlad.
Durex - “Găsește ce ți se potrivește”
Durex susține găsirea prezervativul potrivit în functie de 3 criterii și invită cumpărătorii să exploreze toată gama, sloganul fiind “Găsește ce ți se potrivește”.
La 25+ ani, într-o relație sau necăsătorit, ești în stadiul vieții în care te simți destul de încrezător în propria piele. Ai petrecut timp pentru a-ți da seama cine ești și ce îți place - de la mâncare, la haine, la hobby-uri și prin urmare, eștimai priceput în alegerile pe care le faci. Totuși, nu cumperi prezervative în același mod. Petreci foarte puțin timp pentru căutarea alternativelor, preferând să rămâi la o alegere de bază.
Atunci cand totusi incerci mai multe preservative, realizezi că povestea cu “Toate prezervativele sunt la fel” e istorie. Vei afla că există prezervative pentru toate situațiile, plăcerile, gusturile și chiar mărimile, din spusele profesioniștilor.
Dacă nu le-ai descoperit până acum, poate fi pentru că e posibil să nu fi căutat unde trebuia. Foarte puțini știu că prezervativele nu sunt doar o soluție de siguranță pentru a împiedica răspândirea bolilor cu transmitere sexuală sau pentru prevenirea unei sarcini nedorite.
Există prezervative special create pentru a îmbunătăți experiența sexuală. Pentru toți cei care se întreabă despre ce este vorba, Durex vine în ajutorul consumatorului prin introducerea unor noi simboluri pe ambalaj, ce îl vor ajuta pe consumator să își aleagă cu mai multă ușurință prezervativul potrivit.
În 2021, Durex are parte de un packaging redesign și vine în ajutorul cumparătorilor prin introducerea unor noi simboluri pe ambalaj, care arată diametrul, grosimea și gradul de lubriefere al prezervativelor din pachetul ales (DIAMETRU, LUBRIFIERE, GROSIME).