Iulia Albu are o relație specială cu fiica sa, Mikaela. Timp de mulți ani, vedeta a încercat să-și protejeze fiica de ochii presei, însă odată cu trecerea timpului cele două au apărut din ce în ce mai mult în spațiul public.
Relația Mikaelei Albu cu mediul online
Mikaela are și contul său de Instagram, unde își ține urmăritorii la curent cu noile sale proiecte.
„Nu o las să posteze. Sunt o mamă responsabilă, postez eu pentru ea. Nu vezi ce tâmpenii sunt pe Instagram? Cum să lași copilul pe Instagram și pe Tik Tok?” declara Iulia Albu, conform unei surse.
Astfel că fiecare interacțiune în mediul online este atent supravegheată de ochiul critic al Iuliei Albu. De asemenea, aceasta a spus în repetate rânduri că fiica sa este machiată doar la evenimente speciale, iar în viața de zi cu zi încearcă să o țină cât mai departe de produsele de make-up.
„Nu la școală. Niciodată. Este machiată de un make-up artist și nu vreau să o învăț încă pentru că eu vreau să mă mint în continuare că este un copil. Până nu va face 14 ani, nu va putea să se machieze deloc”, spune vedeta, care dorește să îi protejeze copilăria fiicei sale.
Acum că a trecut de pragul de 14 ani, fiind o adolescentă extrem de talentată, conform spuselor familiei sale, Mikaela participă la noile proiecte susținute de afacerile de familie.
Citește și: După faimoasa găină, Iulia Albu a adoptat un nou animal controversat
„Martie este la doar câteva zile distanță, așadar este momentul perfect să comanzi cu livrare rapidă un mărțișor fashionable de pe shop.iuliaalbu.com! Descoperă inelele noastre pline de culoare și bucurie chiar acum!” este mesajul care a apărut atât pe contul de Instagram al Iuliei Albu, cât și al fiicei sale.
Mikaela apare în filmulețul respectiv prezentând nole bijuterii de pe site-ul mamei sale. Adolescenta are atitudinea profesionistă a unui model cu experiență, transmițând multă lejeritate și confort în fața camerei.
Iulia Albu și-a implicat fiica în afacerile de familie. La doar 14 ani urmează să facă un pas important
Mikaela are 14 ani, este în clasa a VIII-a și se pregătește pentru Evaluarea Națională. Însă adolescenta are ambiții mult mai mari. Ea este foarte aproape de a lansa propria linie de bijuterii și accesorii, conform unei surse:
„Mikaela e foarte implicată în tot ceea ce înseamnă brandul meu. În curând, își va lansa propria linie de bijuterii și accesorii. E foarte creativă și-și dorește ca-n perioada următoare să se dezvolte pe partea de influencer. Pentru că și vârsta i-o permite în acest moment.”
Citește și: Cum se înțelege Iulia Albu cu soacra. Ce relație are cu mama lui Mike Alexandru
Mediul online fiind unul destul de înfricoșător pentru tineri din cauze multiple, Mikaela se consultă cu mama sa în ceea ce privește postările pe internet, cât și produsele pe care le alege pentru promovare.
„Postările ei sunt făcute după ce ne consultăm în legătură cu contentul pe care-l poate avea pe rețelele sociale. Întotdeauna facem alegeri care să promoveze valori sănătoase și o moralitate dincolo de orice dubiu.
Un adolescent influencer are o responsabilitate foarte mare pentru că se adresează unei categorii extrem de influențabile. Și am norocoul ca ea să înțeleagă exact ce înseamnă asta și să vrea să-și construiască un brand ok”, adaugă vedeta.
Iulia a vorbit și despre campania de promovare gândită pentru linia de bijuterii și accesorii a Mikaelei. Fosta concurentă America Express a mărturisit că vor fi foarte atente la persoanele selectate pentru promovarea bijuteriilor:
„Campania pentru colecția ei, ea va fi promovată cu diverse modele sau persoane pe care le considerăm potrivite pentru această asociere.”
Astfel că, Mikaela pregătește o mulțime de surprize pentru urmăritorii săi, călcându-i pe urme celebrilor săi părinți.
FOTO Cum arăta George Burcea în urmă cu opt ani. Imaginea a fost făcută publică chiar de actor: „Amintiri”... Cu cât își vinde Bianca Drăgușanu apartamentul din Dubai. Ce anunț a făcut în mediul online...