Antena Căutare

Publicul tanar, in crestere la Antene

Televiziunile Intact Media Group inregistreaza cresteri pe toate intervalele orare, in luna mai, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. 6.573.000 de telespectatori din mediul urban au vizionat in medie pe zi programele IMG.

Media cotei de piata in 2013, in Prime Time, este de 18,7, cu 1,2 puncte mai mare decat in 2012. Pentru aceeasi perioada pe targetul All Day, media este de 19,9, cu 1,3 mai mult comparativ cu anul trecut. Aprecieri importante s-au inregistrat si in Day Time si Late Fringe. Conform datelor furnizate de Kantar Media, trustul concurent, CME, este in scadere pe cele mai multe dintre intervalele orare analizate.

Urban 18-49

Share

May.13

May.12

Dif 2013 vs 2012

IMG

IMG

dif IMG

Whole day

19.8

18.6

1.2

Prime Time

18.6

17.8

0.8

Morning

23.8

22.7

1.1

Day Time

20.3

18.1

2.2

Access

20.2

19.9

0.3

Late Fringe

19.1

16.8

2.3

All Day

19.9

18.6

1.3

Prime Time (19:00-24:00)

18.7

17.5

1.2

Si pe targetul All Urban, Antenele au inregistrat cresteri pe toate intervalele orare. IN Prime-Time, televiziunile Grupului Intact au o medie a cotei de piata de 19,8, cu 0,6% mai mult fata de aceeasi luna a lui 2012. Cota de piata in Whole Day, adica interval de masurare 24 de ore, este in crestere, de asemenea, si plaseaza Antenele in pozitia de lider. IN ceea ce priveste CME, se poate observa aceeasi tendinta descendenta, ca in cazul publicului tanar.

Urban +g

Share

May.13

May.12

Dif 2013 vs 2012

IMG

IMG

dif IMG

Whole day

21.4

20.1

1.3

Prime Time

19.8

19.2

0.6

Morning

24.6

23.2

1.4

Day Time

22.3

20.5

1.8

Access

22.5

21.8

0.7

Late Fringe

19.8

17.2

2.6

All Day (06:00-26:00)

21.4

20.1

1.3

Prime Time (19:00-24:00)

19.8

18.8

1

IN luna mai a anului curent, televiziunile Intact isi consolideaza pozitia de lider de audienta in Day Time (7,3 puncte mai mult decat CME) si Acces (3,4 puncte mai mult decat CME), in randul publicului din mediul urban. De asemenea, Antenele sunt lider si in Whole Day si Late Fringe.

Emisiunile cu cele mai bune performante de audienta in intervalul orar 10,00 – 16,00 sunt Observator 13,00, MIreasa pentru fiul meu si In gura presei. In Late Fringe, “Un show pacatos”, Stirile Antenei 3 si serialele Euforia TV au inregistrat performante de audienta.

In intervalul orar al Access, 16,00 – 19,00, show-urile aflate in topul audientelor din punct de vedere al cotei de piata sunt Acces Direct, Observator 16,00 si Superbingo Metropolis de la Antena 1, dar si Breaking News si 100 de minute, de la Antena 3.

Raportat la primele cinci luni ale anului, cota de piata a Antenelor, in randul publicului din intreg mediul urban, comparativ cu trustul din care face parte Pro TV inseamna leadership pe majoritatea intervalelor orare – Whole Day, Day Time, Access si Late Fringe. In randul publicului comercial, televiziunile Intact Media Group depasesc CME in Day Time.

Pentru perioada urmatoare, Antena 1 pregateste cel mai spectaculos show estival, “Splash – vedete la apa”, la care concureaza peste 30 de personalitati din randul sportului si muzicii, “Burlacul”, o noua editie cu imagini superbe si femei frumoase, dar si revenirea armatei de 50 de blonde. In luna iunie, va fi lansata platforma online Antena Play, unde va putea fi regasit continutul tuturor posturilor TV din Grup.

Abonat care a amenintat ca renunta la serviciile RCS&RDS, arestat pentru santaj... CRBL se apuca de impresariat! Iata cine e primul artist pe care il va impresaria! ...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia)
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia) Marti, 30.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x