Noua identitate vizuală a Observatorului, dezvoltată împreună cu britanicii de la Red Bee
Observatorul Antenei 1 va avea o nouă identitate la nivel vizual, începând de astãzi, 19 aprilie. Noua campanie de imagine a fost dezvoltată împreună cu compania britanică Red Bee, una dintre cele mai mari agenții de creație din Europa.
Autor: Redacție a1.ro Publicat: Duminica, 19 Aprilie 2020, 11:20 | Actualizat: Duminica, 19 Aprilie 2020, 11:21Cu sediul în Londra, Red Bee a dezvoltat proiecte de branding pentru nume importante la nivel global de pe piața media și de entertainment: Discovery, Telemundo, BBC One, serialul The Crown, FC Barcelona, Top Gear, Dreamworks, UEFA sau Disney.
O altă identitate vizuală va avea și site-ul Observator, pe care userii îl vor găsi de acum la o nouă adresă – www.observatornews.ro.
Odată cu această campanie de imagine, Observator completează platforma de știri pe care o oferă și cu o aplicație de mobil, disponibilă pe iOS și Android, aplicație ce oferă în premieră utilizatorului posibilitatea de personalizare a conținutului.
Fiecare user va avea posibilitatea de a vedea în feed numai informații care îl interesează, poate primi notificări instant despre cele mai importante subiecte ale zilei sau poate asculta știrile în timp ce este la volan sau într-o altă situație în care nu poate utiliza telefonul.
Noua aplicație oferă de asemenea posibilitatea de a trimite informații direct către echipa editorială, prin intermediul unei secțiuni speciale, Fii Observator. Orice eveniment surprins de utilizator poate deveni în timp real o știre.