Antena

(P) Campania YOUnique de la FOREO celebrează diversitatea și doboară recordurile pe internet

Brand-ul suedez de beauty da voce miilor de oameni dornici de inclusivitate, diversitate si individualitate, pe masura ce fanii din intreaga lume se alatura celei mai recente campanii.

Publicat: Vineri, 11 Iunie 2021, 12:05 | Actualizat: Vineri, 11 Iunie 2021, 12:21
Brandul suedez a inceput campania de constientizare numita „Be YOUnique”
www.foreo.com

Dupa terminarea anului 2020 cu o armata atotputernica de peste 20 de milioane de clienti si o pista consistenta de provocare si schimbare a industriei frumusetii, FOREO tocmai a spart internetul cu miile de fani din intreaga lume care s-au adunat pe site-ul brand-ului pentru a-si nominaliza eroul. Brandul suedez tocmai a inceput campania de constientizare numita „Be YOUnique” oferind oamenilor din intreaga lume posibilitatea de a alege o fata prin care sa le reprezinte ideea lor de „frumos” si nu doar sa redefineasca frumusetea, ci si sa darame etichete cu totul.

„Omenirea evolueaza, iar industria frumusetii a cam incetinit. La FOREO am vazut intotdeauna idealul frumusetii ca pe o piele sanatoasa si o stare de bine cu tine, dar acum vrem sa facem un pas mai departe. Pentru noi, a fi YOUnique, este mai mult decat o simpla campanie, este o miscare care a inceput organic in cadrul familiei noastre globale si dorim ca intreaga industrie a frumusetii sa evolueze catre aceasta directie constienta si orientata spre scop, afacere care nu tine de profit, ci de oameni, vizand probleme reale, despre a-i face pe oameni sa se simta bine in propria piele.”, explica Boris Trupcevic, CEO FOREO.

Odata cu globalizarea si digitalizarea ce au atins cote nemaiintalnite, suntem zilnic inundati cu cantitati enorme de informatii. Mai mult, atunci cand vine vorba de prelucrarea acestor informatii, societatea moderna pare a fi foarte vizuala. Avem social media care ne prezinta vedete superbe, modele de lenjerie intima care zambesc de pe panouri si aplicatii de intalniri bazate pe fotografii, asa ca nu ne putem abtine sa nu ne intrebam - suntem orbiti de acest ideal de frumusete partinitor? Cercetarile arata ca persoanele cu dizabilitati sunt sever subreprezentate in reclamele online, prezente doar la 1,1%, precum si la membrii comunitatii LGBTQ + cu 0,3%. Datele arata, de asemenea, ca majoritatea oamenilor (54%) au considerat ca nu sunt reprezentati cultural in publicitatea online, 71% exprimand ca se asteapta ca marcile sa promoveze diversitatea.

FOREO isi spune povestea prin videoclipul sau de campanie, un fel de omagiu al lui Wes Anderson, care stia totul despre doborarea stigmatelor si a stereotipurilor, detinerea de tabuuri si izbucnirea de energie. Ca parte a campaniei, brandul a lansat un experiment pe retelele sociale, invitand oamenii sa-si numeasca eroul unic. De data aceasta, FOREO le-a cerut oamenilor sa spuna o poveste despre erou lor frumos prin cuvinte de inspiratie si actiune, mai degraba decat prin fotografii, deoarece pionierul brand suedez este hotarat sa sublinieze ceea ce este „frumos” in valori, decat printr-o reflectie stinghera in oglinda.

„FOREO este un rebel, creator de nisa proprie, asa ca sa nu ne miram ca primim recunoastere de la oameni cu aceleasi idei, vizionari care sparg mulaje si care fac propriile lor lucruri, decat sa traiasca adevarul altcuiva. Cu toate acestea, vazand mii de nominalizări, lumina reflectoarelor asupra unor indivizi unici, schimbarea reala a vietii oamenilor si inspiratia celorlalti sa faca acelasi lucru a fost un moment cu adevarat emotionant care ne-a facut sa ne dam seama ca aceasta poveste este departe de a se termina si ar trebui sa va pregatiti, continuarea va face niste valuri serioase pe tot globul, datorita celor mai bune creiere ale echipelor globale FOREO. ”, sugereaza Trupcevic.

FOREO este hotarat sa creeze un „rai pentru toata lumea” si sa agite din nou industria. Cand vine vorba de pielea ta, singurul lucru care conteaza pentru FOREO, nu este nici varsta, nici culoarea, ci tipul tau de piele. Totul revine la individualitate, deoarece fiecare tip de piele necesita o ingrijire speciala. FOREO, campion al ingrijirii pielii, are ca scop combinarea celei mai bune tehnologii si inovatii pentru a oferi rezultate ultra-personalizate si premium reflectate in pielea ta stralucitoare. Brand-ul este cunoscut mai ales pentru LUNA 3, cu cea mai moale si mai curata perie de curatare a fetei din silicon din lume. LUNA a plasat FOREO pe harta lumii ca sinonim pentru „instrument de ingrijire a pielii” si a dat startul calatoriei globale a marcii. La scurt timp, UFO 2 a schimbat regulile jocului de ingrijire si infrumusetare - oferind un tratament facial complet in doar doua minute. Cu adevarat unic, o categorie proprie, UFO scoate tratamentele profesionale de ingrijire a pielii din saloane si clinici si ti le pune in propriile msini, chiar in confortul casei tale. FOREO continua sa împinga industria de infrumusetare in viitor cu ultima descoperire, BEAR, un dispozitiv facial de tonifiere cu microcurent, care foloseste electricitate pentru a stimula muschii, colagenul si elastina tenului tau. Este un dispozitiv complet neinvaziv, fara injectii, doar o procedura nedureroasa, care intinereste pielea.

FOREO este un brand uman, centrat pentru client, iar dezvoltarea produsului sau este un raspuns direct la cerintele si nevoile individuale ale clientilor sai. Cunoscut pentru indrazneala si actiune, dupa promovarea personalizarii, FOREO doreste ca si constiinta globala si mentalitatea universala sa evolueze si sa fie la curent cu perspectivele sale vizionare si produsele sale futuriste, astfel incat marca sa porneasca intr-o calatorie pe termen lung prin campania sa “Be YOUnique” pentru a crea un mediu cu adevarat inclusiv, cu oameni reali care prezinta o frumusete reala.

Whatsapp LinkedIn
foreo campanie
🔥  Tot ce vrei e sa dai play  🔥 Premiera serialului Motel Valkirias e în AntenaPLAY. Descoperă episodul 1 din producția care te va captiva!
Stirile zilei Metoda prin care Ionuț vrea să-și ia un apartament, fără bani din conturi sau credit. Dezvoltatorii imobiliare ridică din sprâncene
Videoclipul zilei
Citește și
(P) Tratamente faciale profesionale acasă: Top 3 beauty gadgets de care trebuie să afli
(P) De ce merita sa investesti in device-uri de skincare?
Video recomandate
Video
Citește și
3 zodii intră într-o perioadă de prosperitate pe 8 septembrie 2024. Nativii care pot avea mai mult noroc Catine.ro
Fahriye Evcen a publicat mai multe imagini emoționante alături de cei doi copii. Cât de mari au crescut Karan și... Happy Channel
„The last tour”cu Florin Piersic. Legendarul actor își pregătește oficial ieșirea din scenă cu o serie... Libertatea.ro
Mai poate continua Ciucă strategia „ostașului în slujba țǎrii”? Lovitura de imagine din care... Ziare.com
Milionarul român de doar 28 de ani, gest uriaş pentru o mamă singură cu 3 copii: „Ai un suflet minunat” AntenaSport
Mădălina Ghenea, apariție provocatoare la Festivalul de Film de la Veneţia! Actrița a făcut senzație într-o... Elle
„Ați divorțat amândouă?”. Cum răspund Adriana și Karmen Simionescu întrebării care stă pe buzele tuturor Spynews.ro
Elena Merișoreanu a ajuns pe perfuzii! Ce a pățit îndrăgita cântăreață BZI
Imagini fierbinți cu cea mai senzuală conducătoare de federație din România! Irina Deleanu arată senzațional... BZI
Oana Lis continuă să vândă din casă pentru a-și ajuta soțul: ”Avem multe cărți, icoane…” Antenastars.ro
Salată de ardei copți cu măsline și capere. Rețetă cu arome mediteraneene HelloTaste.ro
Marina Almășan a descris coșmarul cu fostul iubit, care nu are voie să se apropie de ea: „Un buchet de... Antena3.ro
De ce are Luna o atmosferă „misterioasă”, potrivit experților. Ce s-a întâmplat pe satelitul natural al... useit
Horoscopul zilei de 8 septembrie 2024. Berbecii sunt sfătuiți să-și sărbătorească realizările. Află ce se... Catine
Premier, despre planul pentru reducerea deficitului: „Eu nu l-am văzut” Wall-Street
Top 5 zodii predispuse să cadă pradă farmecelor și blestemelor. Trebuie să te păzești atent de deochi? Kudika
Zodiile care câștigă o gălăgie de bani în octombrie 2024. Norocul le surâde Playtech
Cum arată fiica Andreei Marin și a lui Ștefan Bănică. Tânăra este de o frumusețe răpitoare. Imagini rare cu... Redactia.ro
Un român stabilit în Marea Britanie face topul celor mai costisitoare cheltuieli. "Poţi să ajungi să plăteşti... Observator
Intoxicația cu paracetamol: cum o recunoști și cum se tratează MediCOOL
Limonadă cu pepene galben. Rețeta simplă prin care obții o băutură răcoritoare de vară HelloTaste
FOTO. Zeița de la Montreal, în costum de baie, la 62 de ani. Cum arată Nadia Comăneci pregătită de plajă ProSport
Varză tocată la borcan. Cei 7 pași de aur pe care să îi urmezi pentru ca preparatul să iasă perfect Gandul
Roxana l-a lăsat din nou pe Salam?! Îşi strigă durerea, în faţa tuturor: 'Cât rău mi-ai făcut... CanCan
Ce să faci când copilul nu vrea la școală. Sfaturile specialiștilor DeParinti
Lizzo a postat o fotografie în bikini, arătându-le fanilor transformarea sa fizică după ce a slăbit.... ZUTV
Cum pot ajuta cutremurele la formarea pepitelor de aur în cuarț. Descoperirea care a uimit experții UseIT
Cobbler cu afine. Rețeta unui desert simplu și delicios Hello Taste