Un client a lăsat personalului unui restaurant din New Jersey un bacşiş de 1.000 de dolari, în semn de mulţumire pentru că a lucrat în timpul pandemiei
Personalul unui restaurant din New Jersey, care se luptă pe fondul pandemiei de coronavirus, a fost extrem de emoţionat după ce un client fidel a lăsat un bacşiş de 1.000 de dolari, potrivit CNN.
Publicat: Sambata, 11 Iulie 2020, 18:58 | Actualizat: Sambata, 11 Iulie 2020, 19:00- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Arnold Teixeira, proprietar al The Starving Artist din Ocean Grove, a declarat pentru CNN că persoana este client fidel din 2001 şi nu a dorit să-şi dezvăluie identitatea.
"Clientul şi familia sa au mâncat şi au plecat fără să spună un cuvânt", a spus Teixeira. "Când ospătarul care i-a servit a văzut nota de plată, a început să plângă. Apoi, un alt angajat a început să plângă. Apoi, nici eu nu m-am putut abţine să nu plâng. A fost extrem de emoţionant din cauză că a fost o perioadă foarte dificilă pentru noi".
Clientul a luat micul dejun săptămâna trecut la The Starving Artist, care a aniversat 21 de ani, când a lăsat un bacşiş consistent şi un bilet emoţionant.
"Mulţumesc mult pentru că aţi lucrat în aceste vremuri", a scris acesta.
"Suntem recunoscători pentru mâncare voastră delicioasă, zâmbetele calde şi atmosfera minunată... Să ştiţi că vă apreciem foarte mult pe toţi. Nu ar fi o vară bună fără Starving Artist", a scris clientul.
În finalul mesajului, clientul a transmis ca cei 1.000 de dolari să fie împărţiţi personalului. Teixeira i-a oferit celor şapte angajaţi, fără a se include.
Patronul restaurantului, preferat de localnicii din Ocean Grove, a spus că nu era sigur că poate menţine afacerea deschisă după pandemie, după ce a fost forţat să închidă restaurantul în martie.
"Lucrurile au început să meargă prost. Am ajuns într-un punct în care eram pregătit să nu mai deschid vreodată. Nu facem nici măcar 50% din ceea ce adunam de obicei la mijlocul sezonului estival", a spus Teixeira.
"Dar acest bacşiş ne-a readus speranţa în umanitate. Ne-a făcut să ne simţim atât de bine în legătură cu ceea ce facem, eforturile noastre au fost observate", a mai spus patronul.
Sursa: news.ro