Simulare Evaluare Națională 11-13 martie. Ce reguli trebuie să respecte elevii, luni
Simulare Evaluare Națională 11-13 martie. Ce reguli trebuie să respecte elevii, potrivit anunțului făcut de Ministerul Educației.
Autor: Mirabela Năstase Publicat: Sambata, 09 Martie 2019, 15:55 | Actualizat: Luni, 11 Martie 2019, 15:53Simulare Evaluare Națională 11-13 martie. Ce reguli trebuie să respecte elevii, potrivit anunțului făcut de Ministerul Educației.
Emoții mari pentru elevii claselor VII-a și a VIII-a care încep simulările pentru examenul de Evaluare Națională 2019. Luni, 11 martie, simularea va avea loc la Limba Română, marți, 12 martie, la matematică, iar pe 13 martie la Limba și Literatura Maternă. Rezultatele vor fi afișate pe 22 martie 2019. La cerere, notele pot fi trecute și în catalog.
Potrivit Ministerului Educației, Edu.ro, simularea se adresează celor aproximativ 350.000 de elevi înscriși în clasele VII-VIII la începutul anului școlar 2018-2019.
Simulare Evaluare Națională 2019. Model de cerere pentru trecerea notelor în catalog
Simulare Evaluare Națională 2019. Modele de subiecte Româna și Matematică
Simulare Evaluare Națională 11-13 martie Edu.ro. Ce reguli trebuie să respecte elevii
Probele încep la ora 9:00, moment în care, în fiecare sală, vor fi distribuite subiectele. Accesul elevilor în săli este permis până la ora 8:30. Timpul destinat elaborării unei lucrări scrise este de două ore, de când s-a încheiat distribuirea subiectelor fiecărui elev.
Subiectele sunt elaborate de către specialiștii Centrului Naţional de Evaluare şi Examinare (CNEE) și sunt proiectate astfel încât tratarea lor să valorifice capacitatea elevilor de a se exprima pe temele din programa de examen, parcurse până la această dată. Corectarea lucrărilor va fi realizată, în baza unor bareme care asigură unitatea şi obiectivitatea evaluării şi notării la nivel naţional, de către doi profesori, de regulă, din unităţile de învăţământ în care elevii susţin simularea.
Rezultatele vor fi analizate la nivelul fiecărei unități de învățământ prin discuții individuale cu elevii, dezbateri la nivelul clasei, ședințe cu părinții, precum și la nivelul consiliului profesoral în vederea adoptării unor măsuri adecvate pentru îmbunătățirea performanțelor școlare. La solicitarea scrisă a elevului sau a părintelui/tutorelui, notele obținute la simulările naționale pot fi trecute în catalog.
Ministerului Educației Naționale precizează că obiectivele acestei simulări sunt familiarizarea elevilor cu rigorile examenului pe care îl vor susţine la finalul ciclului gimnazial, stabilirea nivelului real de pregătire atins în această etapă, precum şi optimizarea pregătirii în vederea obținerii unor rezultate satisfăcătoare la probele din luna iunie.