Nu mulți cred în mitul reîncarnării, dar, când există elemente izbitor de asemănătoare, parcă, te bate gândul. "Pisica" în două uși, BMW-ul Seria 3 E36 (1992 - 1999) coupé/cabrio, avea, de exemplu, o lungime de 4.432 mm. Iar M3-ul scotea 321 CP dintr-un superb motor aspirat, cu șase cilindri în linie, de 3.2 litri. Acum, Seria 3 coupé și cabrio a dispărut, transformându-se în Seria 4. Dar a apărut "prâslea". Și, coincidență sau nu, BMW Seria 2 cabriolet/coupé (F22) are exact 4.432 mm lungime, iar M235i-ul, cu al său TwinPower Turbo de 3.0 litri, tot cu șase cilindri în linie, se laudă cu 326 CP. Mai mult, design-ul Seriei 2 a fost "felinizat", detașându-se clar de Seria 1.
Vineri, 12.09.2014, 09:05În numele siguranței! BMW a prezentat în cadrul CES 2014, cea mai mare expoziție de tehnologie din lume, ce se desfășoară anual în Las Vegas, un Seria 2 Coupe și un Seria 6 Gran Coupe echipate cu un sistem de siguranță activă, ActiveAssist, capabil să reacționeze ca un experimentat pilot de curse și să redreseze mașina în cele mai "delicate" situații, precum acvaplanarea ori supravirarea.
Miercuri, 08.01.2014, 09:50Bavarezii sunt in plina ofensiva si niseaza continuu. Dupa i3, primul BMW electric, si Seria 4, inlocuitorul Seriei 3 coupé, gama constructorului se mai imbogateste anul acesta cu un model. Primul BMW Seria 2 din istorie se pozitioneaza, evident, intre Seria 1 si Seria 3, si ia locul Seriei 1 Coupé, care, deocamdata, ramane doar cu arhitectura de hatchback. Iar logica spune ca va urma Seria 2 cabrio. In acelasi timp, Seria 2 trezeste amintiri frumoase, legate strans de Seria 02/BMW 2002 (1968-1975), dar si de M3-ul E36, alias “pisica M”, cu al sau motor cu sase cilindri in linie (L6) aspirat, de 3.2 litri si 321 CP. Noul M235i ascunde un agregat L6 de 3.0 litri, twin-scroll turbo, de 326 CP. Interesanta “potriveala”...
Duminica, 27.10.2013, 11:13