Antena Căutare

Articole despre piata de publicitate

Piata romaneasca de publicitate online a atins 20 de milioane de euro in 2010

Piata romaneasca de publicitate online a atins 20 de milioane de euro in 2010

Valoarea pietei de publicitate online in Romania a atins anul trecut 86,05 milioane de RON (20,4 milioane euro, la un curs mediu anual de 4,2099 RON/euro), potrivit ultimei editii a Romanian Online Advertising Study, realizat de IAB Romania si PwC Romania.

Luni, 30.05.2011, 00:00
Marii broadcasteri europeni mizeaza pe cresterea veniturilor din publicitate si online

Marii broadcasteri europeni mizeaza pe cresterea veniturilor din publicitate si online

Avansul pietei de publicitate la TV in Europa de Vest, implementarea unor planuri de reducere a costurilor si a unor noi modele de afaceri au constituit motoarele dezvoltarii afacerilor. RTL Group a finalizat anul fiscal 2010 cu un profit mai mare cu 10%, peste asteptarile initiale, pentru 2011 estimand in continuare majorarea indicatorilor financiari.

Miercuri, 27.04.2011, 00:00
Piata de publicitate: 330 mil. €, -13% fata de 2009

Piata de publicitate: 330 mil. €, -13% fata de 2009

Acelasi raport al MEC ROmania arata ca presa scrisa este cea mai afectata, internetul prinde viteza: + 20% Piata de publicitate autohtona va resimti efectele masurilor de „austeritate” ale guvernului si anul viitor, cand investitiile totale ale advertiserilor s-ar putea majora cu doar 1% comparativ cu nivelul inregistrat in acest an. Bogdan Prajisteanu, directorul general al MEC Romania, declara ca valoarea pietei de publicitate in acest an se situeaza la nivelul de 330 de milioane de euro net, un recul de 13% comparativ cu 2009.

Marti, 21.12.2010, 00:00
Sperante pe piata auto! Bugetele pentru reclame: +30%

Sperante pe piata auto! Bugetele pentru reclame: +30%

"Gura de oxigen" primita de importatorii si producatorii auto prin noul program „Rabla” a readus reclamele la autoturisme pe TV. Daca in primele doua luni din 2009 jucatorii din industrie au investit aproximativ 1,5 milioane de euro net pe TV, anul acesta si-au majorat bugetele de publicitate cu peste 30%. In 2009, constructorul de la Mioveni a fost liderul advertiserilor auto, cu un buget de reclame TV de aproape sase milioane de euro.

Marti, 30.03.2010, 00:00
x