Căutare Live

Marii broadcasteri europeni mizeaza pe cresterea veniturilor din publicitate si online

Avansul pietei de publicitate la TV in Europa de Vest, implementarea unor planuri de reducere a costurilor si a unor noi modele de afaceri au constituit motoarele dezvoltarii afacerilor. RTL Group a finalizat anul fiscal 2010 cu un profit mai mare cu 10%, peste asteptarile initiale, pentru 2011 estimand in continuare majorarea indicatorilor financiari.

Cel mai mare broadcaster european, RTL Group, sub umbrela Bertlesmann, a anuntat pentru anul fiscal 2010 cresterea indicatorului EBITA (castig inainte de dobanzi , taxe si amortizare) cu aproximativ 40% fata de 2009, pana la circa 1,1 mld. euro.

Oficialii companiei au decla­rat ca valoarea EBITA inregistrata le-a depa­sit asteptarile cu aproximativ 10%. RTL Group anunta majorarea veniturilor cu 8,4%, pana la 5,59 mld. euro, pe seama re­ve­nirii pietei de pu­bli­citate la TV din Europa de Vest.

Veniturile totale din pu­bli­citatea online a grupului au fost de ase­­menea pe plus, cu 41%.

In acelasi timp, platformele online ale RTL Group si ofertele video on demand din Europa au adunat peste 1,4 miliarde de vizionari video, in crestere cu 46% fata de 2009, anunta grupul german.

Tot articolul, in Financiarul

Leul s-a depreciat usor in raport cu euro. Vezi cursul BNR!... Domeniul investitiilor online a devenit profitabil in Romania...
Ultimele știri