Sistemul de acces în parcare presupune marcarea numărului de înmatriculare al mașinii pe tichet, doar că în mai multe cazuri, pe bonuri au fost înscrise din greșeală alte numere, iar sistemul nu a mai reunoscut numele, motiv pentru care omenii au rămas captivi în parcare zeci de minute.
Șoferii au cerut ajutorul reprezentanților mall-ului însă nu au avut succes. Ca să poată ajunge acasa, oamenii au plătit 100 de lei ceruți, dar au depus și plângere la poliție. În afara celor care au mers la poliție, alți șoferi s-au plâns pe Facebook.
Reprezentanții mall-ului au precizat prin intermediul unei postări pe Facebook că este posibil să fi fost vorba despre o defecțiune tehnică. În urma plângerilor, poliția a deschis dosar penal și verifică dacă ar fi vorba despre o înșelăciune.
MS a lansat procedura de achiziţie a serviciilor de proiectare pentru construcţia Spitalului Regional Cluj... Opulență fără RCA! Tzancă Uraganul a încercat să mituiască un polițist după ce a fost prins fără asigurare la bolidul de...