Fie că ne place sau nu, că înţelegem fenomenul sau nu, influencerii, sau persoanele publice de pe internet, joacă un rol important în educarea publicului. Practic, fac mai rapid cam ce făcea pe vremuri doar televiziunea, cel puţin în materie de beauty, sfaturi de îngrijire şi lista poate continua. Şi tot acolo, pe interent, a pornit şi trendul cosmeticelor coreene, recomandate cu mare încredere de influencerii din social media. Ba mai mult, tot internetul vuieşte despre rutina coreeană de înfrumuseţare.
Nici n-au fost bine aşezate pe rafturi că s-au şi vândut! Da, renumitele măşti coreene au fost atracţia unui târg de beauty din Bucureşti. Tocmai pentru că zeci de vedete şi influenceri le recomandă constant pe paginile lor de socializare.
Fosta solistă Bambi nu doar că foloseşte produsele coreene, ci le şi comercializează. A aflat întâmplător despre aceste branduri, tot de la târgurile de Beauty dar. din Dubai.
Coreenii sunt renumiţi pentru produsele de îngrijire, spa-uri şi pentru.rutinele lor. Elixirul tinereţii şi al pielii suple constă, de fapt, în 10 produse!
Primii paşi şi cei mai importanţi: curăţarea tenului! Mai întâi cu un produs pe bază de ulei, apoi cu o cremă spumă pentru a înlătura excesul de ulei.
La final se aplică o cremă de ochi şi o cremă de faţă. Următorul pas, la fel de important ca primii doi, este sigilarea acestor ingrediente cu o mască de noapte, de 2-3 ori pe săptămână. Dimineaţa, aceşti paşi se pot reduce la 5 sau 3. Iar ca truc, în funcţie de ce efecte doriţi să obţineţi, între aceşti paşi puteţi să strecuraţi diferite măşti sau plasturi coreeni pentru ochi!