Pretenţiile românilor pentru vacanţele au crescut considerabil în ultimii ani. Acum, concediul însemană mai mult decât rezervarea unei camere de hotel şi plajă, aşa că până şi perna pe care dorm trebuie să fie pe placul lor.
Pentru a se asigura că nu vor avea parte de surpize neplăcute, cei mai mulţi aleg locul de cazare după o documentare amănunţită.
Din momentul în care intră în hotel, turistul român se asigură că totul arată exact ca în pozele pe care le-a văzut atunci când a făcut rezervarea. Apoi, odată cu check-in-ul vine şi prima solicitare.
"Prima cerinta la intrarea în hotel este cea legata de wifi, de user și parola pentru wifi."
Ajunşi în cameră, oamenii se uită la curăţenie. Vor ca totul să sclipească, de la lenjeria de pat până la mochetă. Până aici, cerinţele nu sunt exagerate. Mai ales că pentru ceea ce primesc plătesc, în multe cazuri, mai mult decât în străinătate. Însă unii clienţi pot avea cereri cel puţin inedite.
Cu cât creşte numărul stelelor de la hotel, cu atât cresc şi pretenţiile. Aşa se face că în unele hoteluri, micul dejun a devenit un fel de prânz de lux. Pentru prânzul târziu, peştele şi mămăliga nu mai sunt atât de căutate. Şi nici măcar ciorbele. Preparatele din fructe de mare sunt acum primele în meniuri.
Un studiu arată că atunci când aleg hotelul de pe litoral, românii au cel puţin trei opţiuni clare. Să aibă micul dejun inclus în preţ, internet gratuit şi plaja cât mai aproape.
În acest moment, gradul de ocupare pentru luna august, la malul mării, este deja de 80%.
Tragedie! Copil căzut de la etajul nouă! Este al treilea caz de deces similar doar în această lună... Mii de elevi, fără un loc la liceu după Evaluarea Naţională. Cei cu medii mari au riscat şi au pierdut!...