Zi încărcată de emoţii ieri în casa Mireasa pentru o nouă serie de concurenţi care au pornit la drum cu gândul să îşi găsească sufletul-pereche într-un nou sezon al reality show-ului matrimonial dedicat valorilor autentice româneşti.
9 fete şi 9 băieţi, între care doi fraţi, în premieră în istoria emisiunii Mireasa, s-au înscris în competiţia ce pune la bătaie un premiu în valoare de 40.000 de Euro. Nici pentru mamele concurenţilor ziua n-a fost prea uşoară, acestea promiţând că vreme de câteva luni nu le vor scăpa din ochi pe concurente.
Premiera sezonului 11 Mireasa – Iubeşte româneşte s-a impus ca lider de audienţa la nivelul tuturor categoriilor de public.
Premiera sezonului 11 Mireasa – Iubeşte româneşte, lider de audienţă! În premieră în istoria reality show-ului, doi fraţi au intrat în emisiune, susţinuţi de bunica lor
Telespectatorii au urmărit în număr foarte mare prezentarea concurenţilor, dar şi noutăţile pe care Simona Gherghe le-a anunţat în cel de-al unsprezecelea sezon Mireasa – Iubeşte româneşte.
Astfel, conform Kantar Media, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21-54 de ani, premiera Mireasa s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 2.5 puncte de rating și 17.4% cotă de piață, în timp ce Pro TV ocupa poziţia secundă, cu o medie de 2.2 puncte de rating şi 15.3% cotă de piaţă.
Lider de audienţã şi la nivelul publicului din mediul urban, Mireasa a înregistrat o audiență medie de 3.3 puncte de rating și 14.2% cotă de piață, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de Kanal D cu 2.6 puncte de rating şi 11.3% cotã de piaţă.
Ierarhia se păstrează şi la nivelul publicului naţional, target pe care premiera reality show-ului a înregistrat 3.7 puncte de rating şi 15.8% cotă de piaţă, urmat de Kanal D cu 3.6 puncte de rating şi 15.1% cotă de piaţă.
Nouă fete şi nouă băieţi au trecut ieri pragul show-ului matrimonial Mireasa cu gândul de a își găsi sufletul pereche şi spun că abia așteaptă să trăiască experiența iubirii, într-un cadru special și la o intensitate diferită de cea experimentată până acum.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 21-54 Urban, Urban all și Național
Perioada 13 ianuarie 2025
Moment emoționant în platoul Mireasa, Capriciile Iubirii. Cum a fost despărțirea de Gabriela Cristea... Mireasa, sezon 11, 14 ianuarie 2025. Cum au fost întâlnirile pe nevăzute pentru Ștefan. Băiatul a spus ce fată i-a atras...