Antena Căutare

Premiera sezonului 11 Mireasa - Iubeşte româneşte, lider de audienţă! Pentru prima dată în istoria emisiunii participă 2 frați

Premiera sezonului 11  Mireasa – Iubeşte româneşte, lider de audienţă! În premieră în istoria reality show-ului, doi fraţi au intrat în emisiune, susţinuţi de bunica lor

Galerie
Premiera sezonului 11 Mireasa - Iubeşte româneşte, lider de audienţă! Pentru prima dată în istoria emisiunii participă 2 frați | Antena 1

Zi încărcată de emoţii ieri în casa Mireasa pentru o nouă serie de concurenţi care au pornit la drum cu gândul să îşi găsească sufletul-pereche într-un nou sezon al reality show-ului matrimonial dedicat valorilor autentice româneşti.

9 fete şi 9 băieţi, între care doi fraţi, în premieră în istoria emisiunii Mireasa, s-au înscris în competiţia ce pune la bătaie un premiu în valoare de 40.000 de Euro. Nici pentru mamele concurenţilor ziua n-a fost prea uşoară, acestea promiţând că vreme de câteva luni nu le vor scăpa din ochi pe concurente.

Premiera sezonului 11 Mireasa – Iubeşte româneşte s-a impus ca lider de audienţa la nivelul tuturor categoriilor de public.

Premiera sezonului 11 Mireasa – Iubeşte româneşte, lider de audienţă! În premieră în istoria reality show-ului, doi fraţi au intrat în emisiune, susţinuţi de bunica lor

Articolul continuă după reclamă

Telespectatorii au urmărit în număr foarte mare prezentarea concurenţilor, dar şi noutăţile pe care Simona Gherghe le-a anunţat în cel de-al unsprezecelea sezon Mireasa – Iubeşte româneşte.

Astfel, conform Kantar Media, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21-54 de ani, premiera Mireasa s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 2.5 puncte de rating și 17.4% cotă de piață, în timp ce Pro TV ocupa poziţia secundă, cu o medie de 2.2 puncte de rating şi 15.3% cotă de piaţă.

Lider de audienţã şi la nivelul publicului din mediul urban, Mireasa a înregistrat o audiență medie de 3.3 puncte de rating și 14.2% cotă de piață, în vreme ce poziţia secundã a fost ocupatã de Kanal D cu 2.6 puncte de rating şi 11.3% cotã de piaţă.

Ierarhia se păstrează şi la nivelul publicului naţional, target pe care premiera reality show-ului a înregistrat 3.7 puncte de rating şi 15.8% cotă de piaţă, urmat de Kanal D cu 3.6 puncte de rating şi 15.1% cotă de piaţă.

Nouă fete şi nouă băieţi au trecut ieri pragul show-ului matrimonial Mireasa cu gândul de a își găsi sufletul pereche şi spun că abia așteaptă să trăiască experiența iubirii, într-un cadru special și la o intensitate diferită de cea experimentată până acum.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group

Analiza este făcută pe target-urile 21-54 Urban, Urban all și Național

Perioada 13 ianuarie 2025

Moment emoționant în platoul Mireasa, Capriciile Iubirii. Cum a fost despărțirea de Gabriela Cristea... Mireasa, sezon 11, 14 ianuarie 2025. Cum au fost întâlnirile pe nevăzute pentru Ștefan. Băiatul a spus ce fată i-a atras...
Înapoi la Homepage

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Un 2025 de excepție! Vezi acum
Video recomandate
Super Neatza, 14 ianuarie 2025. Prognoza meteo cu Ramona Olaru: Vremea se menține rece
Super Neatza, 14 ianuarie 2025. Prognoza meteo cu Ramona Olaru: Vremea se menține rece Marti, 14.01.2025, 08:34
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x