Antena Căutare

Testul cafelei pe care un manager îl folosește la interviuri cu posibilii angajați. Cine nu trece testul nu obține jobul

Deși este vorba despre un gest extrem de mic, foarte mulți oameni îl ignoră. Iată ce trebuie să faceți pentru a trece de banalul test atunci când doriți să obțineți un job!

Galerie
Testul cafelei pe care un manager îl folosește la interviuri cu posibilii angajați | Shutterstock.com

Trent Innes, director vânzări la SiteMinder, a explicat de ce aplică „testul cafelei” pentru fiecare interviu și de ce consideră că este o metodă bună de selecție a persoanelor care aplică pentru un job în cadrul companiei.

Omul de afaceri susține că acest test îl ajută foarte mult să înțeleagă cu cine stă de vorbă și ce fel de om este cel care aplica pentru un post în SiteMinder.

Citește și: Mici congelați pentru premierul bavarez. Cum s-a prezentat delegația Guvernului la întâlnirea cu Markus Söder: „Mănânc cu plăcere”

Iată în ce constă „testul cafelei” și de ce majoritatea persoanelor îl pică fără să realizeze!

Articolul continuă după reclamă

Ce este testul cafelei

În momentul în care un candidat vine la interviu, Trent îl conduce într-un mod foarte subtil în bucătărie pentru a-i oferi o ceașcă de cafea, tocmai pentru a putea iniția testul.

„Vrei nu vrei, trebuie să bei o ceașcă de cafea”, spune managerul în cadrul unui podcast de afaceri, The Ventures.

Pentru Trent este foarte important ca persoanele care aplică pentru un job în cadrul companiei să accepte invitația de a bea o ceașcă de cafea, tocmai pentru a-și putea pune planul în aplicare.

Deși primul gând pare că testul este de a nu refuza pe cineva, se pare că Trent merge mult mai departe, trecând total peste această variantă pentru că nu acceptă un refuz.

Testul cafelei începe abia după ce candidatul savurează băutura de fapt.

Iată ce susține managerul:

„Unul dintre lucrurile pe care le caut mereu la sfârșitul interviului este să observ dacă persoana dorește să ducă acea ceașcă goală înapoi în bucătărie”

Secretul testului este că, dacă nu duci ceașca înapoi în bucătărie, atunci nu ești potrivit pentru companie.

„Poți să-ți dezvolți abilități, poți dobândi cunoștințe și experiență, dar totul se reduce la atitudine, iar atitudinea despre care vorbim este conceptul de: spăla-ți ceașca de cafea!”, a mai adăugat el în podcast-ul de afaceri The Ventures, potrivit unilad.com.

Omul de afaceri a continuat explicând faptul că aplică această măsură tocmai pentru ca oamenii pe care îi alege să se potrivească cu „cultura companiei” la birou.

Citește și: Toți comercianții români sunt obligați de acum să accepte plata cu cardul. Legea a intrat în vigoare

Pentru el acest lucru contează foarte mult, pentru că gestul, fie el mărunt, înseamnă mult mai mult decât ai crede. Deși este un gest mic, pe care mulți îl consideră nesemnificativ, acesta are o greutate mult mai mare pentru unii angajatori.

„Dacă intrați într-o zi la birou în Xero, veți vedea că bucătăriile sunt aproape întotdeauna curate și strălucitoare și se axează pe conceptul de a vă spăla ceașca de cafea” a mai spus managerul.

Este doar să ne asigurăm că se vor încadra într-adevăr în cultura din interiorul Xero și vor prelua cu adevărat tot ceea ce ar trebui să facă.” mai adaugă managerul.

Citește și: Peste 5000 de bărbați au aplicat să devină iubitul Verei, însă mai toți au picat testul. Ce cerințe are tânăra și ce formular are

Cum să păstrezi roșiile proaspete mai mult timp. Secretul producătorilor iscusiți... DNSC face recomandări pentru românii care vor să-și facă rezervări pentru vacanță. Cum să te protejezi de hackeri...
Înapoi la Homepage

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 9 decembrie 2024. Ruxandra a câștigat suma de 3500 de lei
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 9 decembrie 2024. Ruxandra a câștigat suma de 3500 de lei Marti, 10.12.2024, 19:00
2025 de exceptie Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x