Etosul „sculpturii fluide", introdus prin conceptul Hyundai "ix-onic", la Geneva, in 2009, utilizeaza linii fluide inspirate din natura si arhitectura moderna pentru a oferi, in mod constant, o imagine in trei dimensiuni a vehiculelor Hyundai. De la debut, „sculptura fluida" a reprezentat limbajul de design din spatele tuturor noilor modele Hyundai lansate in Europa.
„Cand am conceput noul i30, am folosit linii puternice si fluide pentru a sculpta o masina cu un design atletic, ce ofera un sentiment de miscare constanta, chiar si cand stationeaza. Din schita preliminara se poate observa ca am optat pentru o postura impozanta, ce transmite o atitudine indrazneata prin caracteristicile sportive si proportiile dinamice. Din acest punct de vedere, noul model se aseamana cu noul i40, iar noi ne dorim ca publicul sa recunoasca ADN-ul Hyundai in ambele modele," a declarat Thomas Bürkle, Designer Sef la Centrul Tehnic Hyundai Europa.
Noua generatie i30 poate fi recunoscuta si prin semnatura frontala Hyundai - grila cu forma hexagonala.
„Designul hexagonal este o trasatura unica Hyundai, alaturi de farurile fata asemanatoare unor bijuterii, ce incadreaza grila frontala pentru a intari personalitatea puternica a vehiculului, precum si sentimentul de lux si rafinament," a adaugat Thomas Bürkle.
„Sub sloganul „New Thinking. New Possibilities", echipa noastra europeana de designeri a conceput o masina care se integreaza perfect contextului european datorita designului curajos si hotarat. Asteptam cu nerabdare prezentarea masinii in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt de luna viitoare", a adaugat Allan Rushforth.
Ford F-150 Harley-Davidson, o camioneta de editie speciala... SEX, BOU, COY si alte 1.512 combinatii de litere s-au interzis pe placutele de inmatriculare...