Antena Căutare

Zece schimbari la fata in asigurari: cine, cum, cand si de ce?

Investitia unor companii intr-un logo sau rebranding face parte dintr-o strategie de pozitionare pe piata si se impune atunci cand, indirect, industria si publicul o cer.

Rebrandingul a fost vazut drept solutia salvatoare si in piata de asigurari din Romania, indiferent daca a fost vorba de intrarea unui jucator international sau doar de o redefinire a identitatii companiei. Astfel, ultimul deceniu a adus si 10 procese de rebranding de renume.

Citeste AICI continuarea articolului!

Economia, amortita pana in 2016. Ce efecte vom vedea in plan social?... Traian Basescu: Romania a obtinut cea mai mare crestere procentuala a fondurilor de la UE...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x