Pe un grup de Facebook dedicat vacanțelor în Grecia, mai mulți români s-au plâns în privința unor situații neplăcute. O româncă a povestit cum vacanța i s-a anulat după ce reprezentații hotelului la care trebuia să se cazeze nu au ajuns la un numitor comun cu agenția de rezervări la care a apelat turista. Acum, românca așteaptă să-i fie restituiți banii pe care i-a plătit în avans.
Vezi mai multe ştiri sociale în secţiunea de pe observatornews.ro
Poveștile românilor despre experiențele neplăcute legate de planurile pentru vacanță
„Au si ei țeparii lor... au fost cazuri și mai nasoale când turiștii au aflat că nu au camera aflându -se in fața hotelului”, i-a răspuns cineva.
„Noi am rezervat prin agenție pentru 3 familii cu câte un copil și când am ajuns la cazare la Fillipos copiii nu erau trecuți. La noi agenția greșise, nu am reușit să luăm legătură cu ei așa că am plătit pentru copii din nou.Aveam un mail în care se specifica și de copii, dar grecii nu au vrut să îl ia în considerare”, a comentat o altă persoană.
Altă persoană a povestit cum a rezervat camere care îndeplineau anumite ondiții, iar când a ajuns la hotel a primit cu totul altceva, față de ce rezervase:
Euro a coborât la cel mai redus nivel din ultimii 20 de ani. Cât valorează în prezent... Tom Jones și-a anulat un concert, după ce s-a simțit rău. Ce s-a întâmplat cu artistul de 82 de ani și ce au decis medic...