După ce s-a dus la lanțul de pui Chic-Fil-A împreună cu iubita sa, bărbatul a văzut că pe nota lui de plată, angajații i-au scris pur și simplu „pulover urât”. După ce a văzut ce scria pe bilet, clientul, deranjat de situație, a publicat pe rețelele sociale fotografia, atrăgându-le atenția angajaților.
El a subliniat imaginile: „Nu a fost o plăcere să mănânc Chic-Fil-A astăzi”. După ce tweet-ul a devenit viral, adunând aproape 150.000 de like-uri, a adăugat: „Nu sunt supărat, dar sunt trist și voi face despăgubiri în sandvișuri gratuite de pui”.
El a spus pe Twitter că nu a solicitat personalului să scrie asta pe bilet, care a precizat că este un bilet de preluare folosit pentru identificarea clienților care „mi-a fost dat din întâmplare”. Un utilizator a afirmat că „nu aveau cum să greșească totuși”, în timp ce un altul argumenta „dar acest pulover este de fapt atât de drăguț și am nevoie de el”.
Alții și-au adăugat propriile experiențe similare. Unul și-a arătat propria chitanță pe care scria „sacou cool”, cu mesajul: „Vino la Popeyes bro, ei știu să trateze regii ca noi”.
Un al doilea a recunoscut că a folosit identificatori similari atunci când a lucrat la un restaurant, spunând: „Bine, am făcut acest fel de lucruri când lucram la IHOP, când uitasem să le iau numele și habar nu aveam că este tipărit pe chitanțe. Până când un tip mare, înfricoșător m-a privit ciudat pentru că l-a etichetat „smoopsie”.
O femeie a rămas blocată în cadă timp de opt zile! Salvatorii au fost uimiți când au găsit-o! Ce au descoperit... Doctorii au readus la viață o inimă moartă printr-o procedură inedită...