Creatura care arată ca un ou de extraterestru i-a speriat pe localnici. Ce se crede despre exemplarul ciudat

Creatura care arată ca un ou de extraterestru i-a captivat pe oamenii de știință. Cum arată exemplarul ciudat

colaj cu 2 poze cu colonii de briozoare Galerie
Localnicii din Oklahoma au rămas uimiți când au descoperit această creatură bizară în apele unui lac. | YouTube

Oamenii de știință au rămas surprinși când au descoperit o creatură ciudată care arată ca niște ouă bizarre. Ei au declarat că au făcut descoperirea în Oklahoma.

Din aceste ouă bizarre care arată de parcă ar fi ouă de extraterestu ar putea ieși niște creature ciudate când vremea se va încălzi. Specialiștii în animale sălbatice, care studiază speciile mai puțin populare, spun că încă nu știu cărei creature aparțin aceste ouă.

Ouăle ciudate care plutesc în lac i-au speriat pe localnici

Imaginea cu ouăle de forme stranii au apărut repede în mediul online și au făcut înconjurul internetului.

Citește și: Creatura bizară găsită de un pescar. Ce este descoperirea din adâncuri care i-a uimit pe privitori

Ouăle cu coajă tare și zimțată, care au fost descoperite într-o membrană gelatinoasă, atârnând de crengile unor copaci înghițiți de ape, au ridicat multe semne de întrebare în rândul specialiștilor.

Mulți dintre cei care le-au văzut au spus acestea nu pot aparține unei vietăți terestre. După mai multe cercetări, oamenii de știintă au descoperit că ouăle au fost depuse de briozoare sau animalele-mușchi.

Acestea arată ca niște mușchi de copac, doar că sunt creaturi marine. Se pare că ele depun astfel de ouă ciudate și le prind de ramuri de copaci. Ele datează de sute de milioane de ani, cu mult înainte de apariția dinozaurilor.

Citește și: O creatură enigmatică și 100 de posibile specii noi, descoperite de cercetători la aproape 5.000 de metri adâncime. Ce sunt VIDEO

Se pare că acest animal marin se poate clona în număr mare și pot filtra particulele mici de mâncare din apă, ajutând la curățarea apelor din lacuri.

Cum arată și cum trăiesc aceste creaturi bizare

Creaturile care trăiesc în lacuri au fost de curând descoperite la rezervorul de apă McGee Creek, în sud-vestul Muntelui Ouachita.

Mănunchiurile de ouă de briozoare vor ajuta la înmulțirea specie fiindcă de acolo vor ieși sute de creature cunoscute drept zooide. Aceste creaturi cu masă gelatinoasă, fiecare de jumătate de milimetru, trăiesc alipite și plutesc în apele lacurilor, funcționând asemenea unor filter.

Creaturile minuscule, care atunci când sunt unite arată ca un mușchi de copac, se hrănesc cu reziduurile din apă, lăsând lacurile mai curate. Ele se hrănesc cu fitoplancton și bacterii.

Citește și: Doi tineri au găsit o creatură ciudată în grădină, au băgat-o în casă și au crescut-o până când și-au dat seama ce era, de fapt

Zooidele nu au sitsem respirator și nici circulator, dar au un ganglion care le permite să răspundă la stimuli externi.

O altă caracteristică ciudată a acestor creaturi marine este că ele dețin atât organe reproducătoare femeiești, cât și bărbătești, lucru care le ajută să se cloneze. Ele se reproduc asexuat și dacă se desprind din colonie, ajung să se împrăștie în număr mare în apele lacurilor.

Oamenii de știință care au descoperit în trecut fosilele acestor animale spun că ele datează de acum 470 milioane de aniși este posibil ca ele să fi evoluat din niște viermi marini, potrivit Dailymail.

Ce salariu primește un medic în Irlanda VS. un medic în România. Un român stabilit în această țară și-a făcut public ven... Noua metodă a escrocilor sentimentali de pe aplicațiile de dating. Totul începe cu un joc ca în „50 Shades of Gray”...