Haos printre posesorii de telefoane mobile! Toți cei care au cartele pre-pay sau abonamente Telekom se plâng că nu pot să efectueze apeluri. Totul a început luni, 5 martie, după ora 14:00. Acestora le apare instant mesajul „Neînregistrat în rețea”, neputând să sune, să primească mesaje sau să acceseze datele mobile.
Potrivit reprezentanților Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului, există o defecțiune a echipamentelor Telekom, situație care duce la imposibilitatea folosirii terminalelor acestei companii.
Ruxandra Vodă, director comunicare Telekom, a intrat în transmisiune directă la Radio ZU unde a explicat ce au de făcut abonaţii în această situaţie: "Este o problemă la nivel naţional, care se va remedia în această seară, aşa că nimeni nu trebuie să intre în panică".
De asemenea, reprezentanţii TELEKOM au ţinut să precizeze că este o problemă de natură tehnică: “Pe fondul unor disfuncționalități de natură tehnică, o parte dintre clienții Telekom pot întâmpina dificultăți în accesarea serviciilor de voce și date mobile. Echipele noastre tehnice lucrează în acest moment pentru remedierea acestor disfuncționalități în cel mai scurt timp posibil. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create și vă asigurăm că specialiștii noștri depun toate eforturile pentru restabilirea serviciilor la parametrii normali”.