- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
In urma tragediei din Timisul de sus, realizatorul TV a declarat judecatorilor ca a derapat si ca nu isi aduce aminte cu ce viteza circula:„Nu mai stiu ce viteza aveam. Am derapat". Expertiza tehnica arata insa ca masina condusa de Huidu nu avea cum sa derapeze. In urma masuratorilor specialistii au constatat ca vedeta circula cu 87km/h, cu 30 km/h mai mult decat viteza legala pe acea portiune de drum, iar carosabilul era ud.
„Una dintre concluziile expertizei este aceea ca nu a patruns pe contrasens din cauza derapajului. Totodata, s-a stabilit ca Serban Huidu este cel care a generat starea de pericol, pentru ca a intrat pe contrasens in totalitate, pe sensul de mers al autoturismului Dacia Logan care circula din directia Brasov-Predeal", a spus Ioan Bucur Borcoman, avocatul familiei uneia dintre victime, Stefan Lungu Balog.
Diferentele dintre declaratia realizatorului tv si rezultatul expertizei tehnice pot fi explicate de faptul ca Huidu spera sa primeasca o pedeapsa cat mai mica. Acum ca minciuna a iesit la iveala este posibil ca Serban Huidu sa nu scape prea usor.
Potrivit procurorilor, pe 16 octombrie 2011, Serban Huidu a provocat un accident pe DN 1, in dreptul kilometrului 149, din directia Predeal spre Brasov, din cauza neadaptarii vitezei la carosabilul ud. Acesta a intrat pe contrasens, s-a ciocnit cu o Dacia Logan ce venea din sens opus iar in urma impactului toti pasagerii Daciei au murit. Potrivit raportului medico-legal, moartea celor trei persoane a fost violenta, fiind cauzata de hemoragii interne si externe, in principal din cauza rupturilor de organe interne.
Pentru definitivarea anchetei se au in vedere urmatoarele supozitii: Serban Huidu a pierdut controlul masinii din cauza vitezei excesive pe acea portiune de drum, a taiat curba pentru a nu mai incetini sau a pierdut controlul volanului cand a intors capul spre copiii sai aflati pe bancheta din spate.