7 februarie, San Francisco, duminică, a 50-a ediţie. Super Bowl este meciul decisiv pentru campionatul "National Football League".
De-alungul anilor, fotbalul american profesionist a devenit cel mai urmărit program de televiziune din Statele Unite ale Americii şi este privit ca o sărbătoare naţională.
Special pentru eveniment, organizatorii au angajat 4.000 de agenţi de securitate. Iar FBI va trimite trupe SWAT şi va mobiliza elicoptere şi avioane pentru a survola stadionul.
Super Bowl
Cel mai important moment dintr-o competiţie sportivă este cel în care îţi ridici sufletul deasupra ţării şi îţi juri că vei aduce victoria.
Pentru americani acest moment este extrem de important. Lady Gaga a fost cea care a cântat imnul naţional al Statelor Unite ale Americii.
Imnul a fost tradus şi în limbajul semnelor pentru ca mesajul să ajungă la toţi cetăteţii.
Lady Gaga
Pianul i-a acompaniat vocea. Lady Gaga a uimit prin interpretarea impecabilă. Fiecare notă, plină de emoţie, a ajuns la mulţime.
Pasiunea a fost transmisă şi prin culoarea aleasă pentru vestimentaţie: roşu.
Lady Gaga
Beyonce a fost vedeta evenimentului. Alături de formaţia Coldplay şi Bruno Mars a încis atmosfera!
Solistul formației Coldplay, Chris Martin, a lansat spectacolul cu unul dintre hiturile trupei sale, "Viva La Vida", pe o scenă în formă de floare. Chris Martin, cu vocea uneori acoperită de public și de efectele speciale, și-a continuat spectacolul cu piesele "Paradise" și "Adventure of a Lifetime" și a interpretat hitul "Uptown Funk" alături de Bruno Mars și Beyonce.
Beyonce, Chris Martin, Bruno Mars
Ea a interpretat noul single "Formation" care a adus publicul în extaz! Scena mai avea puţin şi se rupea de la paşii de dans apăsaţi, executaţi ca la carte de artistă şi de baletul ei. Beyonce nu a respectat pe tot parcursul show-ului coregrafia. A existat un moment în care era să cadă pe spate, dar s-a redresat imediat!
Beyonce şi Chris Martin
O altă surpriză pentru fani a fost marele anunţ! Printr-o reclamă difuzată în pauză a anunţat că îşi face începe călătoria prin lume pentru a concerta: "The Formation World Tour".
Beyonce
Pentru numai 30 de secunde de reclamă firmele au ajuns să plătească anul acesta aproape cinci milioane de dolari.
Mulţi dintre producători au pus accent pe umor. Fie că au cerut ajutorul vedetelor sau al unor necunoscuţi pentru a stârni hohote de râs.
O companie auto a pariat pe o combianţie mereu de succes: animale şi copii. Iar un producător de pastă de dinţi şi unul de bere au profitat de ocazie pentru a transmite şi un mesaj social.
Dacă te urci la volan băut nu eşti decât o fiinţă cu mintea îngustă, un irositor de oxigen, o formă umană de poluare.
Reclama lui Beyonce pentru "The Formation World Tour"
Alte două mari companii îşi fac debutul în cadrul celei de-a 50-a ediţii a SuperBowl. Pentru un spaţiu de emisie de numai 30 de secunde, fiecare a plătit câte 4, 8 milioane de dolari.
Super Bowl, un spectacol urmărit anual în medie de 120 de milioane de telespectatori, printre care și președintele american Barack Obama, care își invită în fiecare an, cu acest prilej, prietenii la Casa Albă, reprezintă și ocazia prezentării celor mai scumpe și originale mesaje publicitare.