Zi extraordinară ieri pentru Antena 1. Postul generalist al trustului Intact a fost lider detaşat de audienţã atât pe Whole Day, cât şi în Prime Time.
Observatorul dimineţii, Observator 13, Observator 16, ambele intervale de difuzare Mireasă pentru fiul meu, Acces Direct şi Observator 19 s-au impus ca lider detaşat de audienţă la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, conform datelor oferite de Kantar Media. Ediţia specială a îndrăgitului show Next Star a fost şi ea preferata telespectatorilor pe segmentul urban şi naţional, iar Un show păcătos conduce clasamentul audienţelor pe segmentul naţional.
Telespectatorii au ales din nou Antena 1, conducând emisiunile postului generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţă, la nivelul întregii zile, pe targetul comercial, 18-49 urban. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.2% şi o cotă de piaţă de 18.1% pe targetul comercial, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă. Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români din mediul urban, înregistrând un rating mediu de 7.3% şi 16.3% cotă de piaţă.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
WHOLE DAY (02:00-26:00) | Antena 1 | 3.2 | 18.1 | 162 |
Pro TV | 3.1 | 17.8 | 160 | |
Kanal D | 1.4 | 7.9 | 71 |
De peste 20 de ani, milioane de români află cele mai importante evenimente urmărind ştirile marca Observator. Cel mai puternic brand de ştiri din România este “mereu aproape” de români prin campaniile sale şi reprezintă un important punct de referinţă pentru telespectatori, iar ziua de ieri nu a făcut excepţie. Principalul jurnal al zilei, Observator 19, prezentat de Andreea Berecleanu, s-a impus ca lider de piaţă pe targetul comercial, cu un rating mediu de 5.3% şi 20.2% cotă de piaţă.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Observator 19 (19:00-19:47) | Antena 1 | 5.3 | 20.2 | 272 |
Pro TV | 5.2 | 19.7 | 266 | |
Kanal D | 2.8 | 10.6 | 143 |
Telespectatorii i-au rămas aproape campionului divertismentului, Dan Negru, ediţia specială a îndrăgitului show Next Star impunându-se ieri ca lider de piaţă, atât în rândul publicului din mediul urban, cât şi pe segmentul naţional. Cu un rating mediu de 8.6% şi 17.5% cotă de piaţă, Next Star a surclasat aseară producţiile oferite de Kanal D şi Pro Tv.
All Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Next Star (20:28-23:00) | Antena 1 | 8.6 | 17.5 | 868 |
Kanal D | 6.5 | 13.3 | 660 | |
Pro TV | 6.1 | 12.4 | 616 |
În intervalul comun de difuzare cu filmul transmis de principalul competitor, Pro Tv, „Sezon de vânătoare” (2013), Antena 1, cu Next Star, a ocupat prima poziţie în clasamentul audienţelor, cu 8.3% rating şi 19.5% cotă de piaţă, pe targetul 18-49 urban.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Interval comun Next Star si Film Pro (21:29-23:00) | Antena 1 | 8.3 | 19.5 | 424 |
Pro TV | 7.6 | 17.9 | 389 | |
Kanal D | 4.6 | 10.7 | 233 |
Românii au urmărit în număr foarte mare poveştile din casa Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientă, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotă de piaţă de 18.5% şi un rating mediu de 2.9% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Kanal D, cu o cotă de piaţă de doar 9.5% şi un rating mediu de 1.5 procente.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Mireasa pentru fiul meu-DA (14:00-16:00) | Antena 1 | 2.9 | 18.5 | 146 |
Kanal D | 1.5 | 9.5 | 75 | |
Pro TV | 1 | 6.5 | 51 |
Şi ieri, telespectatorii au rămas aproape de Simona Gherghe, aceştia preferând Acces Direct în detrimentul emisiunii „La Măruţă”. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 4.9% şi o cotă de piaţă de 23.2% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci 3.2% rating şi 15.2% cotă de piaţă. Ierarhia s-a păstrat şi la nivelul targeturilor all urban şi naţional.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Acces Direct (16:57-19:00) | Antena 1 | 4.9 | 23.2 | 249 |
Pro TV | 3.2 | 15.2 | 162 | |
Kanal D | 1 | 4.8 | 51 |