Antena Căutare

“Mireasa pentru fiul meu”, in continuare in fruntea clasamentelor de audienta

Miercuri, 31 august, “Mireasa pentru fiul meu” si Observator 16 au inregistrat, din nou, cele mai mari cifre de audienta pe tronsoanele lor orare.

"Mireasa pentru fiul meu", emisiunea prezentata de Mirela Boureanu Vaida, isi mentine statutul de lider de piata, castigat de la primele editii ale reality-showului. Dupa doua zile consecutive in care s-a situat pe primul loc in topul preferintelor telespectatorilor, "Mireasa pentru fiul meu" a reusit si ieri, 31 august, sa devanseze concurenta la nivelul targetului 15-54 urban.

Astfel, in intervalul orar, 10.48 - 11.07 , emisiunea a inregistrat 14.6% cota de piata si 1.2 procente rating. Pe locul doi in topul audientelor pentru acest tronson orar s-a aflat TVR 1, cu 0.5% rating si 6.2% share. A urmat Prima TV, cu 0.5 procente rating si 5.8 % cota de piata.

"Mireasa pentru fiul meu" si-a pastrat pozitia de lider de piata si pentru al doilea interval de difuzare, intre 13.59 si 16.00. La nivelul targetului 15-54 urban, reality-showul a inregistrat un rating de 1.7% si 14.9% share. Locul secund in clasamentul audientelor a fost ocupat de postul Kanal D, cu 1.2 procente rating si 10.7% share. Postul Acasa a atins in acest interval orar 0.9 puncte rating si 7.8 % share, situandu-se pe a treia pozitie in topul audientelor. In timpul editiilor de ieri, Mirela Boureanu Vaida a discutat cu fosti concurenti ai reality-showului, incercand sa lamureasca neintelegerile aparute intre ei si sa ofere raspunsuri la intrebarile sau comentariile telespectatorilor.

Postul Antena 1 a fost lider de piata si in intervalul de difuzare al Observator 16, program care le-a oferit telespectatorilor cele mai importante subiecte ale zilei. La nivelul target-ului comercial 15-54 urban, Observator 16 a fost leader de piata in slotul 16.00 - 17.01, cu un rating de 2.1% si o cota de piata de 14.8 %. La nivelul target-ului 15-54 urban pe locul doi s-a clasat Pro TV cu un rating de 1.5 si o cota de piata de 10.6 %, urmat de Kanal D cu un rating de 1.4 % si o cota de piata de 10.3%.

Sursa:GfK Romania S.R.L.

"Narcisa Salbatica" - filmari exceptionale in Grecia... Mirela Boureanu Vaida nu gateste niciodata prajituri...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x