Un pasager rămas blocat în toaleta avionului pe întreg zborul a primit un bilet pe sub ușă. Ce a putut să-i scrie o stewardesă
Bărbatul, al cărui nume nu se cunoaște, a fost prins în toaleta aeronavei pe tot parcursul zborului. El a intrat la baie imediat după decolare și a rămas blocat până când aeronava a aterizat, la destinație.
Autor: Redacție a1.ro Publicat: Miercuri, 24 Ianuarie 2024, 16:57 | Actualizat: Vineri, 26 Ianuarie 2024, 12:15Eticheta în timpului zborului cu avionul este un subiect intens dezbătut în mediul online. De la bebelușii care plâng neîncetat pe tot parcursul zborului până la cât de incomod este să stai pe scuanul din mijloc, pasagerii își pun tot felul de probleme. Însă ce poți să mai faci atunci când un călător rămâne blocat în baie tot drumul, fără voia lui?
Un pasager rămas blocat în toaleta avionului pe întreg zborul a primit un bilet pe sub ușă. Ce a putut să-i scrie o stewardesă
Asta i s-a întâmplat recent unui pasager care a zburat cu compania SpiceJet și nu a avut chiar cel mai plăcut zbor, după ce a rămas blocat în toaletă pe parcursul întregului zbor.
Bărbatul, al cărui nume nu se cunoaște, a fost prins în toaleta aeronavei timp de mai bine de o oră, după ce a aceasta a decolat de pe aeroportul din Mumbai la ora locală 2 dimineața spre Bengaluru, conform Indian Express, citat de unilad.com.
Pasagerul de pe scaunul nr. 14D s-a ridica să meargă la toaletă de îndată ce semnele centurii de siguranță s-au stins. Dar odată ajuns acolo, clipele lui de inimitate s-au transformat într-un adevărat coșmar pentru că nu a mai putut ieșit din toaletă, deoarece ușa s-a blocat.
„Din păcate, un pasager a rămas blocat în toaletă/ timp de aproximativ o oră”, a spus compania aeriană într-un comunicat emis imediat după incident.
Pe aceeași temăEchipajul, dar și alți oameni de la bord au încercat să-l elibereze, dar încercările tuturor au eșuat. Iar atunci când a devenit evident că bărbatul va fi tot în toaletă atunci când avionul ba aterizarea pe Aeroportul Internațional Kempegowda, însoțitorii de zbor au luat o decizie inedită.
Pentru că acesta începuse să se panicheze din ce în ce mai tare, echipajul i-a strecurat un bilet pe sub ușă. Ulterior, mesajul pe care i l-au transmis a ajuns pe internat și s-a viralizat.
„Nu intrați în panică. Aterizăm în câteva minute, așa că vă rugăm să închideți capacul vasului de toaletă, să vă așezați pe el și să vă asigurați. De îndată ce ușa principală este deschisă, va veni un inginer. Nu intrați în panică”, scria pe biletul pe care o stewardesă i l-a dat pe sub ușă.
Și exact asta s-a întâmplat când avionul a aterizat. Doi ingineri au urcat la bord și au dărâmat ușa pentru a-l elibera pe bărbatul blocat în baie. După ce a fost scos, aceasta a primit „asistență medicală imediată”.
@todayshow A passenger on a SpiceJet flight in India was stuck in the airplane bathroom because of a broken lock. Flight attendants couldn't open the door and slipped him a note saying, "Sir, we tried our best ... Do not panic." The passenger is OK and received a full refund. #TodayShow ♬ original sound - TODAY Show
Ulerior, compania aeriană și-a cerut scuze public pentru incoveniențe și în plus, a anunțat că i se vor înapoia banii pe bilet în totalitate.