Concurența în clasa mică este acerbă, aceasta reprezentând 22% din piața europeană. Toți constructorii, de la Volkswagen (Polo), Opel (Corsa), Renault (Clio), Ford (Fiesta) și Citroen (C3), la Dacia (Sandero), Skoda (Fabia), Hyundai (i20) și Toyota (Yaris), încearcă permanent să aducă ceva nou pentru a prinde o "felie" cât mai mare. Iar Mazda nu se lasă mai prejos. A 4-a generație Mazda2 a renunțat la platforma Ford Fiesta în favoarea uneia proprii, a adoptat un design emoționant și introduce în premieră în segmentul B head-up display-ul, gadget-ul ce proiectează pe parbriz informațiile esențiale pentru șofer, pentru ca acesta să nu-și ia nicio clipă ochii de la drum. De asemenea, modelul poate fi echipat cu motorul diesel SKYACTIV-D de 1.5 litri, cu un consum de doar 3,4 l/100km, cu faruri cu tehnologie LED și cu un nou sistem de conectivitate şi infotainment, MZD Connect. Mezina gamei Mazda va sosi în România în prima parte a anului 2015 şi va avea un preţ de pornire de 10.990 de euro, cu TVA inclus.
Vineri, 07.11.2014, 10:41Închipuiți-vă cum ar fi dacă ați face câțiva pași pe stradă fără a vă uita pe unde călcați... V-ați împiedica de prima bordură, v-ați lovi de prima bancă, etc.. Iar ca șoferi, sigur ați hârjâit sau agățat măcar odată bara în parcare, din simplul motiv că n-ați putut vedea prin capotă un bolovan sau un stâlpișor. Land Rover rezolvă însă problema, inventând capota "transparentă".
Joi, 10.04.2014, 08:18BMW ConnectedDrive, alaturi de EfficientDynamics, este una dintre directiile principale de dezvoltare adoptate de constructorul bavarez. ConnectedDrive se refera la tot ceea ce inseamna sistemele ce fac legatura intre conducatorul auto, masina si mediu.
Vineri, 29.07.2011, 00:00