Campania pornită de Primăria Oradea încă din anul 2017 este un real succes. Spre exemplu, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, s-a înregistrat o creştere de 41 la sută a celor care au ales să plătească online taxele şi impozitele. Această creştere se datorează şi premiilor oferite de municipalitate.
Pe lângă faptul că nu mai stau a cozi şi pot câştiga premii, oamenii beneficiază de o reducere de opt la sută la plata online a dărilor.
Sunt totuşi destui şi cei care aleg să plătească prin metoda clasică, la ghişeu.
Dacă în 2017, plăţile online până la 31 martie, erau efectuate de doar 9 la sută dintre contribuabili, în 2019 creşterea a fost până la 32 la sută. Reprezentanţii primăriei se aşteaptă ca anul acesta procentul să depăşească 50 la sută. Și primăria din localitatea Cavnic a recurs la metoda premiilor şi îi atrage pe localnici cu o excursie la Praga pt cei care își achită impozitele până la data de 31 martie.