Antena Căutare

Cum alegi cel mai bun mobilier pentru biroul de acasă?

Dacă te-ai decis să duci la îndeplinire sarcinile de lucru de la serviciu chiar de la tine de acasă, ar trebui să te gândești și la modul în care vei organiza totul așa încât să nu îți lipsească nimic din tot ceea ce ai avea nevoie.

Dacă te-ai decis să duci la îndeplinire sarcinile de lucru de la serviciu chiar de la tine de acasă, ar trebui să te gândești și la modul în care vei organiza totul așa încât să nu îți lipsească nimic din tot ceea ce ai avea nevoie.

Organizarea unui birou acasă presupune multă atenție din partea ta și mai ales alegerea tipului de mobilier de care ai nevoie pentru desfășurarea activității așa încât să nu îți lipsească nimic. Cu toate acestea, trebuie să știi că la serviciu s-ar putea să fi beneficiat de un spațiu mult mai mare, comparativ cu cel de acasă, așa că ar trebui să ai în vedere alegerea tipului de mobilier potrivit pentru noul tău spațiu de lucru. Tot ceea ce vei alege va trebui să fie mai mic ca dimensiune, mai comprimat, așa încât să câștigi spațiul necesar pentru a te simți perfect și pentru a-ți putea organiza toate lucrurile. De asemenea, trebuie să ai în vedere și asigurarea unui iluminat corect și așezarea unor corpuri de iluminat chiar pe biroul la care lucrezi.

Ca atare, diferența dintre biroul de la serviciu și cel de acasă ține în primul rând de spațiul de care dispui. Este posibil ca acolo să fi beneficiat de piese de mobilier mult mai mari, însă nu de tot același confort pe care îl găsești în interiorul căminului tău atunci când lucrezi.

Biroul cu sertare, eficient pentru un birou mai mic

Chiar dacă vei lucra de acasă vei avea nevoie de tot atât de multe rechizite și instrumente de lucru. Așa că mai mult ca sigur ar fi bine ca biroul pe care îl achiziționezi să beneficieze de mai multe sertare în care să adăpostești tot ceea ce vei avea nevoie pentru desfășurarea activității. De asemenea, ar fi bine ca la alegerea biroului să ai în vedere dimensiunile corecte, situate între 73-76 cm, pentru o bună poziție în timpul desfășurării activității din fața calculatorului. Dimensiunile biroului au în vedere necesitatea ta de lucru. Ca atare, ar fi bine să evaluezi corect ceea ce vei așeza pe birou. Pentru un laptop, o agendă și o imprimantă îți va fi de folos un birou de 130 cm, dacă spațiul este unul mic sau mai mare, dacă camera în care amenajezi spațiul de lucru îți va permite.

Scaunul de birou

Atunci când te afli la cumpărături mai mult ca sigur identifici foarte multe scaune de birou care ți se par potrivite cu nevoile tale. Un scaun de birou trebuie să fie ergonomic, să te ajute să te simți confortabil atunci când stai ore întregi în fala calculatorului li mai ales să aibă grijă de postura ta.

Mecanismul scaunului de birou permite ajustarea pe verticală, rotirea acestuia, dar și înclinarea sa. Spătarul trebuie să fie comod, să poată fi înclinat și mai ales controlat. De asemenea, trebuie să protejeze zona lombară, prevenind numeroase afecțiuni. Brațele unui scaun de birou trebuiesc să se ajusteze atât pe înălțime, cât și pe lățime, reușind astfel să fie confortabil pentru utilizator.

Sistemele de depozitare, esențiale în orice spațiu

Fie acasă, fie la serviciu vei avea nevoie de un dulap în care să îți poți așeza în ordine bibliorafturile, tăvițele cu documente și alte dosare de care ai mare nevoie. Aceste lucruri îți vor fi de mare folos pentru desfășurarea activității, astfel că dacă spațiul îți permite ai putea alege un dulap mai încăpător de care să te folosești. Fie din lemn, fie metalice, acestea trebuie să existe în propriul tău birou.


DRAGOBETELE nostru, ăl mai pătimaș dintre iubăreți... Trei metode de agățat băieții, pe cod portocaliu de ninsori. Fetelor, notați!...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x