Antena Căutare

4 trucuri simple pentru a preveni aparitia diabetul

O boala complicata ce afecteaza tot mai mult populatia globului, in special pe cea din tarile dezvoltate, ar putea fi evitata prin cateva "retete" inedite de alimentatie si stil de viata, descoperite de cercetatorii americani.

Un studiu al specialistilor de la Universitatea Arizona a demonstrat ca bolnavii de diabet de tip 2 sau alta forma rezistenta la insulina au reusit sa reduca simtitor nivelul de zahar in sange inghitind doua linguri cu otet inainte de a consuma un meniu bogat in glucide. Secretul consta in faptul ca acidul acetic continut in otet are aproape acelasi efect ca si unele medicamente impotriva diabetului, facand astfel sa scada nivelul zaharului din sange.

Nu este neaparat nevoie sa consumati otetul ca atare, ci mai degraba amestecat intr-o salata de cruditati, asezonata in felul urmator: trei linguri cu otet, doua linguri cu ulei de in, trei linguri cu iaurt, o lingurita cu miere, sare si piper dupa gust, dupa reteta specialistilor americani. Dupa o asemenea salata, puteti consuma un meniu italian pe baza de paste sau chiar o pizza.

O cafea neagra tine si ea la distanta diabetul de tip 2. Specialistii de la Harvard, care au constatat ca persoanele care obisnuiau sa consume aproximativ sase cesti cu cafea neagra pe zi (cesti, nu cani!) au redus riscul aparitiei diabetului cu 54%. Explicatia acestei "minuni" este aceea ca potasiul, magneziul si antioxidantii din cafea ajuta celulele organismului sa absoarba zaharul. In plus, cafeina are efect de revigorare a organismului.

Un alt truc este somnul de noapte de peste sase ore. Studii anterioare au demonstrat ca persoanele private de somnul nocturn - fie ca nu dorm suficient, fie ca nu au un somn bun - risca sa faca hipertensiune. Acum, specialistii americani au constatat ca persoanele care dorm mai putin de sase ore pe noapte prezinta risc dublu de a se imbolnavi de diabet de tip 2. Privarea de somn perturba sistemul nervos, care intra in stare de alerta constanta. Aceasta stare duce la perturbarea functionarii hormonilor care regleaza nivelul de zahar in sange.

Articolul continuă după reclamă

Meniurile vegetale constituie o alta "bariera" in calea aparitiei diabetului de tip 2. In studiul lor, cercetatorii au constatat ca femeile care obisnuiau sa manance carne de cel putin cinci ori pe saptamana prezentau un risc de aproximativ 30% de a se imbolnavi de diabet, comparativ cu cele care au consumat carne o data sau cel mult de doua ori pe saptamana. Specialistii cred ca de vina este colesterolul continut in carne, mai ales in cea rosie, pentru riscul crescut de diabet.

Citeste si Jurnalul National!

FOTO: hepta.ro

Cancerul ovarian: Simptomele "asasinului tacut"... 6 sfaturi ca sa ai un spate drept...
Google News A1Adaugă-ne ca sursă preferată în Google

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Înapoi la Homepage Citește și
(P) Ce analize sunt utile pentru o evaluare completă, potrivit specialiștilor Synevo
(P) Ce analize sunt utile pentru o evaluare completă, potrivit specialiștilor Synevo
Jeff Bezos își vinde iahtul în valoare de 500 de milioane de dolari. Ce sumă a cerut miliardarul pentru nava sa, Koru
Jeff Bezos își vinde iahtul în valoare de 500 de milioane de dolari. Ce sumă a cerut miliardarul pentru nava sa,... Catine.ro
(P) Umărul care doare noaptea: de ce nu ar trebui să amâni o durere care nu trece
(P) Umărul care doare noaptea: de ce nu ar trebui să amâni o durere care nu trece
Hande Erçel va deveni mătușa pentru a doua oară. Sora sa și-a anunțat sarcina în mediul online
Hande Erçel va deveni mătușa pentru a doua oară. Sora sa și-a anunțat sarcina în mediul online Happy Channel
Fiul lui Dan Capatos, sportiv de performanță la doar 13 ani. Face sacrificii uriașe pentru a-și vedea visul împlinit
Fiul lui Dan Capatos, sportiv de performanță la doar 13 ani. Face sacrificii uriașe pentru a-și vedea visul... DivaHair
Bătaie la Aeroportul Băneasa după un zbor Germania-România: conflict început în avion, continuat la sol
Bătaie la Aeroportul Băneasa după un zbor Germania-România: conflict început în avion, continuat la sol Libertatea.ro
Ion Ţiriac nu stă la discuţii: îi demolează vila fiului său. Motivul de zeci de milioane pentru care a luat această decizie
Ion Ţiriac nu stă la discuţii: îi demolează vila fiului său. Motivul de zeci de milioane pentru care a luat... AntenaSport
Georgina Rodríguez, mesaj ferm după ce a fost criticată și i s-a reproșat că s-a îngrășat. Ce a transmis public soția lui Cristiano Ronaldo: „Valoarea unei persoane nu poate depinde niciodată de...”
Georgina Rodríguez, mesaj ferm după ce a fost criticată și i s-a reproșat că s-a îngrășat. Ce a transmis... Elle
Vica Blochina a fost surprinsă sărutându-se cu iubitul. Este mai îndrăgostită ca niciodată
Vica Blochina a fost surprinsă sărutându-se cu iubitul. Este mai îndrăgostită ca niciodată Spynews.ro
Oana Lis continuă să vândă din casă pentru a-și ajuta soțul: ”Avem multe cărți, icoane…”
Oana Lis continuă să vândă din casă pentru a-și ajuta soțul: ”Avem multe cărți, icoane…” Antenastars.ro
Budincă de chia cu căpșuni proaspete. Rețetă pentru un mic dejun savuros
Budincă de chia cu căpșuni proaspete. Rețetă pentru un mic dejun savuros HelloTaste.ro
Niște muncitori care renovau o clădire au găsit în zidul ei aur de 9.000.000 de euro
Niște muncitori care renovau o clădire au găsit în zidul ei aur de 9.000.000 de euro Antena3.ro
O colecție rară de jocuri Nintendo a fost descoperită accidental. Ce valoare fantastică ar avea
O colecție rară de jocuri Nintendo a fost descoperită accidental. Ce valoare fantastică ar avea useit
PNL vrea sesiune parlamentară extraordinară pentru legile PNRR! ”România nu își permite să piardă miliarde de euro!”
PNL vrea sesiune parlamentară extraordinară pentru legile PNRR! ”România nu își permite să piardă miliarde... BZI
Noua Lege a Salarizării îi face pe profesori mai săraci decât pe vremea marii greve din Educație
Noua Lege a Salarizării îi face pe profesori mai săraci decât pe vremea marii greve din Educație Jurnalul
Alexandra Stan, mărturisiri dureroase la doar 3 zile după naștere: Am trecut printr-o operație grea. Cum se simte acum
Alexandra Stan, mărturisiri dureroase la doar 3 zile după naștere: Am trecut printr-o operație grea. Cum se simte... Kudika
Ce să nu ții SUB NICI O FORMA lângă pat în noaptea de Sfânta Maria. Aduce necazuri si....
Ce să nu ții SUB NICI O FORMA lângă pat în noaptea de Sfânta Maria. Aduce necazuri si.... Redactia.ro
Leguma care se vinde cel mai bine acum în pieţe. Preţul a scăzut la 3 lei pe kilogram
Leguma care se vinde cel mai bine acum în pieţe. Preţul a scăzut la 3 lei pe kilogram Observator
Cum acționează stresul în organism. Ce se întâmplă dacă această stare se menține pe termen lung
Cum acționează stresul în organism. Ce se întâmplă dacă această stare se menține pe termen lung MediCOOL
Fursecuri cu lămâie și afine, ideale ca desert simplu de vară
Fursecuri cu lămâie și afine, ideale ca desert simplu de vară HelloTaste
FOTO. Mădălina Ghenea a pus furtunul cu apă pe ea și imaginile sunt hot
FOTO. Mădălina Ghenea a pus furtunul cu apă pe ea și imaginile sunt hot ProSport
Cornel și Bianca Păsat au ANULAT divorțul! IREAL ce s-a întâmplat, cu câteva ore înainte să ajungă la notar
Cornel și Bianca Păsat au ANULAT divorțul! IREAL ce s-a întâmplat, cu câteva ore înainte să ajungă la notar CanCan
Cum să recunoști și să tratezi problemele de vedere la copii
Cum să recunoști și să tratezi problemele de vedere la copii DeParinti
Soțul înstrăinat al Siei a făcut o declarație șocantă despre sobrietatea artistei, în plin scandal privind custodia copilului
Soțul înstrăinat al Siei a făcut o declarație șocantă despre sobrietatea artistei, în plin scandal privind... ZUTV
Google schimbă bara de căutare. Prin ce transformare va trece una dintre cele mai folosite unelte digitale
Google schimbă bara de căutare. Prin ce transformare va trece una dintre cele mai folosite unelte digitale UseIT
Tiramisu cu lămâie și afine. O reinterpretare de sezon a celebrului desert italian
Tiramisu cu lămâie și afine. O reinterpretare de sezon a celebrului desert italian Hello Taste
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x