Live acumObservator 06
Prime Time 20:30X Factor

Dieta Easy-Fast, un regim fara infometare

Cu siguranta, de multe ori te confrunti cu tentatia de a incepe o cura de slabire, insa de cele mai multe ori renunti deoarece dietele par prea drastice. Ai putea sa incerci dieta Easy-Fast, un regim rapid si usor.





Atentie!

Meniuri zilnice

Iata care va fi meniul tau zilnic in cele doua saptamani de dieta. In functie de preferinta, poti alege una dintre cele trei variante de meniuri zilnice prezentate mai jos.

Varianta 1

Micul dejun: un pahar cu suc natural de lamaie: amesteca intr-un pahar sucul proaspat al unei lamai cu apa plata si zaharina (obligatoriu in fiecare zi), o ceasca cu ceai verde sau o cafea neindulcite sau indulcite artificial, un pahar de iaurt natural degresat, doua felii de paine integrala unse cu un strat foarte subtire de unt.

Pranz: o portie de 150-200 de grame de peste, pasare sau carne de vita preparate la abur si apa plata sau ceai de plante

Cina: o portie de 200 de grame de legume preparate la abur sau o salata de legume proaspete si apa plata sau ceai verde sau de plante

Gustare: doua felii de sunca si un fruct, la alegere

Important! La doua mese pe saptamana poti consuma si o portie de paste fainoase sau trei cartofi cu condimente, preparati la abur

Varianta 2

Micul dejun: un bol cu lapte batut amestecat cu 30 de grame de muesli sau branza degresata de vaci cu doua linguri de fulgi de ovaz si o cana cu fructe rosii ori o felie de pepene galben si obligatoriu un pahar cu suc proaspat de lamaie, apa plata si indulcitor artificial.

Pranz: o friptura de vita sau de pui la tigaie cu o portie de fasole verde fiarta la abur, un fruct, la alegere si apa plata sau ceai verde

Cina: o salata de andive, o omleta din trei oua si apa plata sau ceai de plante

Gustare: doua felii de branza degresata si un fruct, la alegere

Important: La doua mese pe saptamana poti consuma si o portie de paste fainoase sau trei cartofi cu condimente, preparati la abur

Varianta 3

Micul dejun: o jumatate de grapefruit sau un pahar de suc proaspat de grapefruit neindulcit sau indulcit cu indulcitori artificiali, doua oua fierte tare sau prajite in putin ulei de masline si doua felii de sunca presata fara grasime

Pranz: o jumatate de grapefruit sau un pahar de suc proaspat de grapefruit neindulcit sau indulcit cu indulcitori artificiali, carne slaba de pui sau peste preparate la aburi sau la gratar, in orice cantitate si un bol cu salata de legume cu condimente, otet balsamic sau suc proaspat de lamaie.

Cina: o jumatate de grapefruit sau un suc de grapefruit neindulcit sau indulcit cu indulcitori artificiali, carne slaba de pui, de vita sau peste la aburi sau in tigaie in orice cantitate, si legume pe saturate, in stare cruda sau preparate la aburi, in afara de mazare, fasole uscata, porumb sau soia.

Dupa cina, inainte de culcare se bea un pahar de lapte dulce degresat sau un pahar cu suc de rosii.

Citeste si Revista Felicia
Foto: Hepta

Recomandari