Masina este capabila sa atinga 100 de km/h n 10,2 secunde, iar viteza maxima este de 130 km/h. Autonomia pe care o promit germanii este de aproximativ 250 de km, iar acest lcru este posibil datorita patului ca e-tron foloseste un set de baterii litiu-ion, de 12 kW, instalate sub podea.
Acestea alimenteaza un motor Wankel, aflat sub spatiul pentru bagaje.
Neintelgerile dintre Audi si Volkswagen au pornit tocmai de la motorul lui A1 e-Tron. In timp ce Audi doreste sa il pastreze si pe veriunea de serie, la Volfsburg ideea nu este deloc vazuta cu ochi buni, din cazua costurilor mari pe care le-ar implica proiectul.
Incapatanarea celor de la Audi nu ar duce decat la un parteneriat cu un alt fabricant, poate chiar cu cei de la Mazda, daca ne gandim la experienta in motoare rotative. Se spune ca timpul le rezolva pe toate, dar uneori un avocat bun se poate dovedi chiar util.
Sursa: Top Gear
VIDEO! Pininfarina Ferrari P4/5, testat pe circuit... Mercedes lucreaza la Megacity Mobility, rival pentru BMW Megacity...