Partea din spate prezinta si ea o noua bara si un scut identic cu cel din fata , iar stopurile au o noua configuratie cu LED-uri asezate in forma literei L. Gama de vopsele a noului BMW X5 a fost imbogatita cu inca trei culori, respectiv Deep Sea Blue, Platinum Grey si Sparkling Bronze.
Interiorul a primit o noua generatie a sistemului iDrive, iar optional se pot comanda sistemul de navigatie Proffesional, care cuprinde si control multimod al functiilor, prin comanda vocala sau prin controller, tapiterie de piele Nevada, precum si un al treilea rand de scaune. Capacitatea maxima a portbagajului este de 1750 de litri, iar deschiderea hayonului in directii diferite va fi pe placul familistilor convinsi.
Noul X5 nu ar fi un BMW adevarat daca nu ar veni cu inovatii importante si la partea tehnica. Toate versiunile pe benzina si cele diesel dispun de turbocompresor si de injectie directa si sunt proiectate in concordanta cu tehnologia BMW EfficientDynamics.
Aceasta cuprinde principii precum recuperarea energiei franelor si controlarea inteligenta a componentelor auxiliare electrice, adoptarea unei caroserii usoare, precum si pneuri cu rezistenta redusa la ruliu, aerodinamica optimizata si control activ al flapsurilor grilei radiatorului.
Varful de gama al propulsoarelor pe benzina este V8-ul TwinPower Turbo de 407 CP, prezent sub capota lui X5 xDrive50i, iar la capitolul motorina, BMX X5 xDrive40d aduce un cuplu de 450 Nm, disponibil inca de la 1.000 rpm. Noul BMW X5 a venit intr-un moment foarte nepotrivit pentru concurenta, lasand piesele de pe tabla de sah in remiza.
sursa: Top Gear