Baietii cei rai, care nu lasa niciun Mercedes nemodificat, au tras cat au putut de tare de V12-le e pe S65, pana ce a ajuns la 788 de cai-putere.
In mod previzibil, performantele masinii au avut de suferit, iar asta inseamna ca limuzina se va catapulta cu nonsalanta catre 100 de km/h in doar 3,9 secunde, pentru ca acul vitezometrului sa arate un deget mijlociu clasicei limitari la 250 de km/h.
Viteza maxima este acum de 352 km/h. In timpul pe care nu-l vei petrece sprintand ca un apucat, ai putea incerca sa remorchezi un avion, pentru ca Brabus i-Bussines pune la bataie un cuplu de peste 1.400 de Nm, adica putin peste ce-i trebuie Pamantului pentru a se roti.
Dar nu putem trece peste i-ul din denumirea masinii. La fel ca prima sa versiune, i-Bussines este mai garnisit cu multimedia, decat un laborator NASA. A doua iPad-uri asezate pe tetiere, conexiune internet de mare viteza, precum si sistem de monitorizare video.
Televizorul si USB-urile de generatie noua fac si ele parte din meniu, iar iPod-ul de la bord are o memorie de 64GB si poate stoca 14.000 de melodii. Asta, ca sa nu zica cineva ca se poate plictisi in cel mai rapid birou din lume.
Exteriorul a primit jantele speciale, de 19 sa de 21 de inchi, dar sa nu ne lasam pacaliti. S350 poate si el sa primeasca programul de tuning. Pentru bussinesmanii mai zgarciti, sa zicem.
Sursa: Top Gear
Dacia Hamster, hibrid romanesc prezent la competitia de la Monte Carlo... Drive Test: VW Jetta - Nici Golf mai mare, nici Passat mai mic...