Prezentat la Salonul Auto de la Detroit, Volkswagen BlueSport Concept se doarea a fi un roadster pragmatic, ce punea accentul mai intai pe eficienta si apoi pe senzatiile de la volan.
Iar asta, fiindca folosea un motor TDI de 180 CP, al carui rol era sa asigure un consum decent, dar era incaltat cu pneuri Pirelli P Zero Nero si folosea o cutie de viteze secventiala DSG, cu sase trepte. Pentru cei care au stiut sa citeasca in otel, masina anunta tendintele de design pe care deja le putem observa in viata de zi cu zi.
Asa cum stim, germanii de la Volkswagen au invatat destul de bine lectia de rentabilitate, asa ca micuta decapotabila va imparti platforma tehnica cu viitorul frate mai mic al ui Audi R8 si cu un posibil urmas al legendarului Porsche 356. Multe elemente vor fi comune cu cele ale viitorului Golf, iar daca locuiesti prin Patagonia sau prin Sahara, ai putea vedea modelele de teste, in toiul probelor.
Pana in 2013, cand versiunea de serie a lui BlueSport Concept va debuta la Salonul Auto de la Frankfurt, germanii au destul timp sa renunte la numele Eos.
Citeste topgear.ro