Cei mai multi dintre noi abia asteptau sa vada ceva face Ferrari cu urmasul teribilului 612 Scaglietti. Tocmai cand ne asteptam mai putin, italienii l-au dezvaluit pe FF, un model care da de pamant cu unele traditii ale marcii.
Caroseria de tip shooting brake a provocat valuri de umire, la fel ca si vestea ca Ferrari Four va folosi, pentru prima data in istoria masinilor produse la Maranello, un sistem de tractiunea integrala de conceptie proprie.
Sistemul 4x4 4RM asigura o distributie a cuplului de 47:53 fata-spate, in conditiile in care se lauda cu o greutate cu 50% mai mica decat in cazul sistemelor similare folosite de concurenta.
Dar un Ferrari nu si-ar meria calutul de pe capota daca nu ar pune niste cifre serioase pe masa, iar la capitolul asta, FF si-a facut treaba din plin: 660 de cai-putere si o viteza maxima de 335 de km/h, precum si un demaraj de la 0 la 100 de km/h realizabil in 3,7 secunde.
Motorul V12 al masinii continua traditia in clasa GT a italienilor si vine cu o cilindreede 6,2 litri. Deocamdata, insa, oamenii din Maranello nu vor sa il arate nimanui. Unde putem semna petitia?
Citeste si topgear.ro