Iata-l pe Lamborghini 350GT. Un fel de Homo Sapiens al marcii italiene. Infuriat de aroganta ui Enzo Ferrari, domnul Feruccio Lamborghini decide in 1964 sa-l loveasca acolo unde-l putea durea mai intens. Primul Lambo folosea un V12 de 3,5 litri, punand la treaba 270CP. 350GT s-a retras discret, in 1966. Motorul sau, 44 de ani mai tarziu.
Ai putea spune ca Espada era cam urat, dar ai fi cam nedrept fata de cei de la Bertone. Masina se dorea a fi primul Lambo GT cu patru locuri din istorie, iar cilindreea gloriosului nostru V12 era dusa la aproape 4 litri. 350 de cai-putere erau acum disponibili, deci suficient pentru patru prieteni nebuni. A stat pe piata zece ani, deci nu i-a oripilat chiar pe toti.
Miura este cel mai frumos episod din istoria Lamborghini. Multi spun ca a fost primul supercar veritabil dn lume, iar in 2006, cand italienii au recreat-o sub forma unui concept, seicii au innebunit. A fost primul Lambo cu cu motor transversal, amplasat central, care oferea in versiunea P400SV nu mai putin de 380 CP. A murit in 1972, dar tot din viitor pare sa vina.
VEZI restul modelelor in Top Gear!