Tunerul cu nume aproape imposibil de pronuntat face parte din acel grup restrans si bizar, care crede ca Aston Martin scoate de pe banda de productie masini neterminate. Si nu e vorba de partea tehnica aici, pentru ca, dupa cum stim, nu mai risti de mult sa ramai cu volanul unui Aston in mana, in timp e toata lumea fuge disperata din calea ta. Englezii si-au facut treaba pana la capat, insa Graf Weckerle voia ceva mai multa distinctie din partea remarcabilului DBS.
Primul lucru pe care iti vor pica ochii este culoarea masinii. Aflata undeva la granita dintre fuchsia, cyclame si ivory, adica acele culori pe care doar femeile le disting, nuanta exterioara a masinii promite sa lase urme adanci pe retina ta. Jantele sunt meniul principal.
Create, parca, dupa cele mai stricte cerinte victoriene, bucatile acelea de metal sunt ultimul lucru pe care ai vrea sa-l zgarii. Tocmai cand credeai ca totul s-a terminat, Graf Weckerle a modificat ireversibil interiorul. Iar ca sa treci peste acest inconvenient, a marit puterea de la 517 la 560 CP.
Citeste si topgear.ro