Important este ca din punct de vedere vizual, Wheelsandmore propune un set de jante vopsite intr-o nuanta de negru mat, au diametrul de 20 de inci si sunt incaltate cu pneuri performante. Prin introducerea unui nou sistem hidraulic controlat printr-o telecomanda, garda la sol a supercarului poate sa fie ajustata cu 40 de milimetri. Asta inseamna ca masina este si mai aproape de parterul circulatiei, iar centrul de greutate ii va fi un prieten si mai bun soferului. Altceva schimbat la exterior? Nu.
Totusi, tunerul a vrut sa compenseze acest lucru, renuntand la accesoriile inutile si concentrandu-se asupra performantelor. In primul rand, sistemul de evacuare a fost inlocuit cu unul mai usor cu aproximativ 20 de kilograme, realizat din otel inoxidabil si a primit in plus supape de control. Puterea motorului V10 de 5.2 litri a crescut de la cei 560 CP si 540 Nm pana la 611 CP si 585 Nm.
Rezultatele acestor schimbari vor fi resimtite in timpul sprintului de la 0 la 100 km/h, care a scazut de la 3,6 secunde la 3,3 secunde. Pe langa asta, acul vitezometrului se va opri pe la viteza maxima de 335 km/h, spre deosebire de viteza maxima standard care se situa in jurul valorii de "doar" 318 km/h. Iti place cum suna?
Nu rata galeria foto de mai jos, preluata de pe topgear.ro!
sursa: topgear
VIDEO & FOTO! Incredibila Matra MS650 V12... Un Chevrolet Camaro s-a umflat in airbag-uri nesilit de nimeni...