Sondajul realizat de compania Deadalus Millward Brown printre utilizatorii site-ului auto.ro a cuprins peste 13700 interviuri on-line in perioada ianuarie-octombrie 2010.
Au fost urmarite mai multe criterii care au inclus tinuta de drum, designul, fiabilitatea, consumul de combustibil, finisajul interior si raportul calitate/pret intre posesorii fiecarei marci.
Rezultatele au relevat ca modele BMW ocupa prima pozitie din punct de vedere al satisfacției generale, cat si din punctul de vedere al raportului calitate/pret. Remarcabila este si clasarea pe pozitia a treia in topul intentiei de cumparare, in spatele a doua marci de volum germane.
In topul Superbrands Romania, BMW s-a clasat pe pozitia a doua, dupa Google, dar inaintea oricarei alte marci de automobile.
Studiul a analizat peste 1000 de marci in doua faze, o analiza calitativa din partea unui consiliu de specialisti, urmata de o cercetare de piata condusa de catre Nielsen la scara nationala, pe un esantion de 1000 de subiecti, cu varsta cuprinsa intre 19 si 54 ani.
„Am aratat ca suntem o marca cu adevarat dorita de romani. Alaturi de performanțele excelente de vanzari, am castigat aprecierea specialistilor si ne-am demonstrat popularitatea in sondajele de opinie. Un factor important al succesului nostru este programul BMW EfficientDynamics: am reusit sa oferim mai multa placere de a conduce cu un consum redus semnificativ. Am demonstrat ca suntem lider in inovatie si vom continua sa facem asta si in anul 2011", a explicat Marco Schulz, director general BMW Group Romania.
BMW a incheiat un an de exceptie si s-a impus ca cea mai apreciata marca de automobile din Romania. Rezultatele au fost confirmate si de performantele de vanzari, unde BMW s-a instalat ca lider al pietei premium inca de la inceputul anului.