Nissan Micra a ajuns acum la a cincea generație și este mai îndrăzneț și mai carismatic ca niciodată. Mica mașină, prezentată anul trecut la Paris s-a reinventat complet și a declanșat o revoluție în clasa mini. Un micro-japonez conceput, proiectat și construit în Europa, cu o personalitate macro.
Noul model arată de parcă i-a suflat un ventilator în față. Astfel, au fost împinse muchiile spre spate și rotunjite în zonele corecte, asigurându-i o imagine fluidă și dinamică.
Interiorul este o combinație energizantă de negru și portocaliu (pachetul Energy Orange), care creează o atmosferă fresh, acest spațiu este ca un suc colorat și acidulat. Are scaune confortabile, dar suficient de ferme, din piele și textil, cu inserții portocalii, iar mașina are 200 de cai.
Creatorii Micra au fost mai generoși în privința torpedoului, cu o capacitate de 10 litri și forme generoase.
Un sistem audio Bose Personal, disponibil cu linia de echipare de top Tekna, cu șase incinte, dintre care 2 Ultra-Nearfield, montate în tetiera șoferului, îți transformă mașinuța de oraș în festival de muzică.
Pasagerii de pe banchetă vor avea de suferit din cauza plafonului plonjant, dar este un sacrificiu al funcției de dragul formei. Nu poți înghesui trei oameni acolo, dar totuși este un mini, nu o limuzină. Tot acolo, nu vor avea nici geamuri electrice.
În portbagaj, Micra îți deschide un spațiu de 300 de litri, mai mult ca la Polo de la Volkswagen și la Fiesta de la Ford. Rabatezi bancheta și ai la dispoziție 1004 litri, dar nu și o surpafață plană.
Vezi cele mai noi oferte cu mașini Nissan scoase la vânzare pe Lajumate.ro.