- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Din aceasta suma, Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a cheltuit in 2010 pentru crearea brandului turistic si pentru diverse evenimente de promovare, 9,87 milioane de lei.
Printre evenimentele din 2010 se numara lansarea si prezentarea brandului turistic la expozitia mondiala de la Shanghai, dar si pe pietele din SUA, Marea Britanie, Austria, Germania, Polonia, Franta, Spania, Italia si Rusia.
Peste 19,4 milioane de lei costa o serie de evenimente organizate in acest an, printre care campanii de publicitate prin difuzarea de spoturi publicitare pe canale TV si pe posturi de radio, creatia, designul si productia pentru sase spoturi publicitare (filme descriptive) de promovare turistica, precum si participarea MDRT la targurile de turism de la Viena, Stuttgart, Madrid, Paris, Boston, Milano, Munchen, New York, Budapesta si Berlin.
Alte 17,7 milioane de lei au fost alocate, tot in acest an, pentru o campanie de promovare prin difuzarea de spoturi publicitare pe canale TV cu acoperire internationala, pentru campania de promovare prin intermediul pugilistului Lucian Bute si o alta constand in publicitate outdoor prin intermediul pilotului de Formula 2 World Championship Mihai Marinescu in sezonul competitional 2011, dar si pentru realizarea unui studiu de marketing in domeniul turismului pentru Bucuresti, aferent perioadei 2011-2015.
S-au mai alocat bani pentru realizarea mai multor tipuri de brosuri de prezentare a produselor romanesti, in limbile romana, engleza, franceza, germana, italiana, spaniola, poloneza si rusa.
Acestora li se adauga participarea MDRT la diverse evenimente la Paris, New York, Frankfurt si la targul de turism al Holliday Market, desfasurat in luna martie la Bucuresti.
Pana la sfarsitul anului MDRT a mai alocat 57,3 milioane de lei pentru realizarea de obiecte si materiale promotionale cu rol in promovarea brandului turistic al Romaniei, achizitionarea serviciilor de management de proiect pentru coordonarea activitatilor de promovare a brandului. Suma include si finantarea promovarii Romaniei ca destinatie turistica si a brandului turistic national la Gala Internationala de Box Profesionist organizata de Federatia Romana de Box pe 9 iulie la Bucuresti.
Tot finantate din cele 57,3 milioane de lei s-au desfasurat sau urmeaza sa aiba loc pana la sfarsitul anului o serie de evenimente, printre care participarea la targurile de turism de la Varsovia, Londra sau Szalzburg, dar si crearea, proiectarea, amenajarea si functionarea "Standului Romania" pentru participarea MDRT la principalele targuri turistice interne si internationale programate in tarile europene si extraeuropene in perioada 2011-2013.
Funeriu: Putem transforma Romania din tara lui "merge si asa" in tara lui "Yes, we can!"
Ministrul Educatiei, Denial Funeriu a declarat ca educatia ar trebui sa fie pricipala batalie pe care politicienii si societatea civila sa o castige impreuna. De asemenea, ministrul a declarat ca doreste de la politicieni mai multa ratiune, stabilitate si continuitate, conform Agerpres.
Discursul ministrului in fata a peste 100 de bursieri participanti la cea de-a VI-a editie a Scolii de vara organizata la Sulina de Departamentul paentru Romani de Pretutindeni s-a axat pe valori. Ministrul a sustinut ca, daca in cazul Germaniei, SUA si al Japoniei a simtit ca valorile sunt reprezentate de munca, visul american, siguranta data de istorie, in cazul Romaniei, aceasta valoare este, in opinia sa, educatia.
"Nu spun ca este singura valoare, ca e cea justa. Dar il simt la ora actuala ca fiind unul din acele putine lucruri care ne duc mai departe. Simt ca educatia este la baza oricarei constructii. Putem avea sisteme bancare fragile, dar, de ar fi ceva profund gresit in educatie, s-ar pune in primejdie viitorul.", a spus Udrea.
Oficialul a amintit ca s-au facut o serie de eforturi in ultima perioada ale caror efecte deja se vad. "Se vede deja o schimbare si toate aceste lucruri sunt elemente care ma fac sa cred ca putem transforma Romania din tara lui "merge si asa" in tara lui "Yes, we can!". Sintagma nu-mi apartine, deja ambasadorul SUA a facut o mica aluzie la acest lucru si cred ca e just", a declarat Funeriu.
Citeste si Jurnalul
Foto: Intact Images