Chiar daca ocupi o functie de conducere sau esti un simplu angajat, spatiul tau de lucru spune mai multe despre tine decat crezi. Daca ai un birou curat, aerisit, pe care nu se regasesc foarte multe elemente in afara laptop-ului, a telefonului si a unui pahar cu apa, vei putea fi mult mai productiv, iar sefii sau colegii vor aprecia modul in care iti gestionezi activitatea zilnica.
Pe de alta parte, daca biroul tau este plin de coli de hartie, pixuri, post-it-uri si alte obiecte de papetarie, dar si pahare goale sau ambalaje de mancare, vei atrage asupra ta o imagine negativa.
În acelasi timp, daca lucrezi intr-un domeniu stresant, in care esti permanent presat de timp, spre exemplu in presa sau in domeniul bancar, este posibil sa nu ai timp sa debarasezi obiectele de pe birou sau sa consideri ca aceasta sarcina ti-ar ocupa o buna parte din zi. Din fericire, exista cateva solutii simple care sa iti redea atat eficienta la locul de munca, dar si o imagine impecabila in ochii colegilor si superiorilor. Este vorba despre trei obiecte de papetarie pentru organizare si arhivare care nu ar trebui sa lipseasca din niciun birou.
1. Bibliorafturi pentru organizarea dosarelor si arhivarea acestora
Achizitionarea unor bibliorafturi iti poate usura incredibil de mult activitatea la locul de munca, intrucat aceste obiecte de papetarie te ajuta sa iti clasifici dosarele cronologic, pe domenii sau pe culori. Totodata, intrucat au un design elegant, in diferite nuante si formate (A4, A5), acestea pot fi pastrate fara nicio problema la vedere si vor contribui la aspectul profesionist al sediului in care iti desfasori activitatea.
Aceste produse de papetarie, in special in varianta plastifiata, sunt rezistente si au o durata de viata indelungata, prin urmare reprezinta o investitie inteligenta pentru biroul tau. In magazinul online OfficeClass gasesti astfel de produse de la branduri recunoscute precum Herlitz, Leitz, Esselte, Elba, Noki sau Donau.
2. Dosare si mape din carton pentru arhivarea documentelor
Aceasta categorie de produse de papetarie include dosare simple, de tip plic, cu sina sau incopciate, dar si mape A4 si alte produse similare. Alege un astfel de obiect, in functie de nevoile si preferintele tale, si te va ajuta sa scapi de nenumaratele hartii de pe birou si sa iti desfasori activitatea ca un adevarat profesionist, concentrandu-te la ce conteaza cu adevarat si fara a fi distras de obiectele din jur.
3. Cutii de arhivare pentru coli de hartie, dosare, bibliorafturi si alte articole de papetarie
Nu in ultimul rand, cutiile de arhivare iti vor permite sa faci curat pe birou in doar cateva minute, fiind unele dintre cele mai eficiente si practice articole de papetarie. Le poti folosi pentru a depozita obiecte pe care le utilizezi mai rar, economisind astfel atat spatiu, pentru ca biroul tau va fi mai curat si mai liber, cat si bani, pentru ca aceste produse au preturi mici. In plus, ele sunt disponibile intr-o varietate foarte mare de modele, de diferite forme si dimensiuni.
Pentru un birou si un spatiu de lucru cu adevarat profesionist, poti opta si pentru alte produse, cum ar fi sisteme de arhivare de tip mobilier, suporturi pentru dosare, clasoare sau fisiere rotative. In plus, daca te-ai decis sa plasezi o comanda pe site-ul OfficeClass, nu uita de consumabile, obiecte de care este nevoie intotdeauna intr-un birou: hartie A4, post-it-uri, carti de vizita si altele.
Depresia post-natală a făcut o tânără mămică să își piardă mințile! Gestul cumplit pe care l-a făcut i-a luat viața feti... Semnul Apocalipsei a apărut la Sfântul Mormânt de la Ierusalim! Pelerinii au trăit momente de groază (VIDEO)...