Dacă firma în cadrul căreia lucrezi se pregătește pentru un prezentare în fața unor clienți străini, abordarea pe care trebuie să o aveți, vizavi de acest pitch, trebuie să respecte anumite particularități.
Nu doar subiectul prezentării în sine este extrem de important, ci și modul în care prezența voastră acolo este împachetată, de la corectitudinea limbajului la timpul în care stabiliți prezentarea, în cazul în care vorbim de 2 fusuri orare diferite.
Nu este cea mai grea sarcină din lume, trebuie doar să citești cu atenție cele mai importante 3 sfaturi vizavi de acest subiect, pentru a te bucura mai târziu de sosirea unui nou client în portofoliul companiei voastre. Succes!
Prezentare excelentă
Este important să lucrați foarte mult la prezentarea cu careveți merge la acest pitch. Clienții străini sunt persoane cu o abordare diferită față de modul în care se fac afacerile. De aceea, trebuie să înțelegi întâi foarte bine modul în care funcționează filosofia de business în cadrul companiei clientului tău și să îi oferi exact prezentarea de care el încă nici nu știe că are atât de multă nevoie.
Pentru că este un client străin, discursul vostru trebuie să fie impecabil, atât în scris, cât și în discurs. Pentru a fi siguri că limba străină pe careo veți utiliza în prezentare nu este alterată de greșeli de exprimare sau fraze ușor forțate, apelează cu încredere la o firmă de traduceri legalizate, pentru orice limbă și orice document de care ai avea nevoie, în etapa premergătoare acestei prezentări, sau chiar dacă este nevoie de redactarea unui nou contract, că urmare a încheierii înțelegerii dintre părți.
Atenție la detalii
Este extrem de important să cunoști foarte bine latura umană a clienților străini cu careveți avea de discutat, deoarece se pot ivi o mulțime de oportunități pe parcursul acestei prezentări, în care vei putea strecura în mod inteligent o mică glumă care să îi încânte pe cei din fața ta. O adresare în limba lor natală sau o referire despre o știre de senzație din țara acestora poate conta foarte multla finalul zilei.
De asemenea, dacă vă ocupați de mâncare, mare atenție la bucatele pe care le preparați. Musulmanii evita porcul, la fel cum italienii nu se dau în lături de la paste. Încearcă să creionezi un meniu culinar în funcție de preferințele generale ale țării din care clienții tăi provin și câteva bile albe vor fi adauge în dreptul numelui vostru.
Sincrionizare și fusuri orare
Dacă din partea companiei voastre veți participa mai mulți la această prezentare, sincronizarea este cheia succesului. Țineți cont de faptul că pe lângă emoțiile atât de normale, veți fi nevoiți să vorbiți și în altă limbă decât română. De aceea, este extrem de recomandat să repetați de foarte multe ori înainte, pentru ca totul să iasă perfect. De asemenea, dacă prezentarea se face prin video call, grijă mare la ce ora stabiliți întâlnirea. Dacă vorbim de fusuri orare extrem de decalate, trebuie să vă asumați acest sacrificiu și să fixați prezentarea la o oră extrem de firească pentru client.
Iată cum poți câștiga rapid orice prezentare susținută în fața unui client străin. Nu îți face griji, nu trebuie să te îngrijorezi de faptul că limba în care vei prezența nu este cea pe care o vorbești zilnic.
Pentru documentele scrise, o firmă de traduceri legalizate este soluția perfectă pentru că tu să reușești. Chiar și după semnarea contractului, orice clauză sau hibă legislativă va putea fi tratată în cel mai scurt timp posibil, prin traducerea oricărui document în absolut orice limba străină. Fără drumuri și fără timp pierdut, orice document tradus va ajunge în cel mai scurt timp la ține, pentru o comunicare deschisă cu partenerii voștri străini.
Uluitor. Ce a putut să primească o învățătoare de 8 Martie. Cel mai tare cadou oferit de Ziua Femeii!... Înscrierile la școală țin părinții cu orele la cozi. Care sunt actele necesare și cum se face repartizarea elevilor...